ایجاد 320 میلیارد ریال زیرساخت در شهرک صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از ایجاد 320 میلیارد ریال زیرساخت در شهرک صنعتی مازندران خبرداد. مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی  گفت: براساس قانون این شرکت بعنوان متولی اجرای زیرساخت های مورد نیاز واحدهای تولیدی برای ایجاد فعالیت است و برای اجرای زیرساخت شهرکهای صنعتی در دولت تدبیر و امید مبلغ 320 میلیارد ریال هزینه شده […]

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از ایجاد 320 میلیارد ریال زیرساخت در شهرک صنعتی مازندران خبرداد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی  گفت: براساس قانون این شرکت بعنوان متولی اجرای زیرساخت های مورد نیاز واحدهای تولیدی برای ایجاد فعالیت است و برای اجرای زیرساخت شهرکهای صنعتی در دولت تدبیر و امید مبلغ 320 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران سید مصطفی موسوی اظهار داشت: صنایع کوچک و متوسط نقش بسیار مهم در حوزه تولید،اشتغال و رونق اقتصادی جامعه ایفا می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به رسالت شرکت شهرکهای صنعتی بعنوان متولی زیرساخت خاطر نشان کرد: اجرای پروژه های عمرانی ،برگزاری تور صنعتی،حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه داخلی و خارجی، برگزاری دوره های آموزشی و کمک به دریافت تسهیلات مهمترین اقدامات شرکت در حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

موسوی بیان داشت: در دولت تدبیر و امید 237 پروژه عمرانی در جهت تکمیل زیرساخت شهرک و نواحی صنعتی استان انجام شده است.

وی ادامه ادامه داد: برای اجرای این پروژه عمرانی در شهرک صنعتی مبلغ 320 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران مهمترین پروژه های انجام شده در شهرکهای صنعتی را گاز رسانی، تامین آب و برق، ایجاد راه دسترسی، زیرسازی و آسفالت، ساخت تصفیه خانه فاضلاب، شبکه روشنایی معابر دانست و افزود: بخش عمده ای از هزینه های اجرای این پروژه های عمرانی از محل منابع داخلی شرکت انجام شده است.