ایجاد یاس، حربه اسلام زدایی دشمنان انقلاب است

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی طی گفت و گویی بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشت یاد امام راحل و شهدای گرانقدر اظهارداشت شایسته است باامیدآفرینی از انقلاب اسلامی مراقبت کنیم وبا وحدت و همدلی مانع از حربه ایجاد یاس توسط دشمنان انقلاب و اسلام شویم. حسین نیازآذری بابیان اینکه انقلاب اسلامی […]

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی طی گفت و گویی بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشت یاد امام راحل و شهدای گرانقدر اظهارداشت شایسته است باامیدآفرینی از انقلاب اسلامی مراقبت کنیم وبا وحدت و همدلی مانع از حربه ایجاد یاس توسط دشمنان انقلاب و اسلام شویم.

حسین نیازآذری بابیان اینکه انقلاب اسلامی محصول مجاهدت و ایستادگی مردم ستمدیده ایران در برابر استکبارجهانی ورژیم منحوس پهلوی بوده است تصریح کرد: انقلاب مردم ایران علیه رژیم سفاک شاهنشاهی وابستگی آن به امریکا و غرب ، فساد و اقدام برای استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی بود. وی ادامه داد در رژیم گذشته مردم کشور ما دارای محرومیت مضاعفی در بخش های سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی، عمرانی، رفاهی، آموزشی و بهداشتی بودند که به برکت انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی درنقاط مختلف کشور صورت گرفت.

رییس مجمع نمایندگان مازندران دمیدن روح خودباوری ،استقلال،آزادی و صیانت از ارزشهای متعالی اسلامی را حاصل انقلاب اسلامی دانست و تاکیدکرد: مردم ایران برای اینکه از یوغ امریکا و رژیم وابسته پهلوی خارج شوند آگاهانه به ندای حق طلبی امام خمینی پاسخ مثبت دادند.

نماینده بابل با اعلام اینکه تشریح خدمات نظام نافی کاستی ها و کمبود ها نیست خاطرنشان ساخت :  خود انتقادی و ارزیابی درست مسائل کشورموجب صیانت از انقلاب اسلامی می شود اما نباید با یاس آفرینی در زمین دشمنان انقلاب بازی کنیم.

عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت امید آفرینی در ادامه حیات پربرکت انقلاب اسلامی تصریح کرد اینکه برخی تریبون ها به نام طرح مشکلات مردم مرتب در جامعه ایجاد یاس و اختلاف افکنی می کنند بدانند دارند کشتی انقلاب اسلامی را سوراخ می کنند  و یقین بدانند خودشان نیز غرق خواهند شد. وی ادامه داد خطبا و صاحبان تریبون های عمومی اگر حرفی دارند بهتراست در جلسات کارشناسی منعکس کنند و با اطلاعات پراکنده اذهان عمومی را تشویش ننمایند.

نماینده بابل با تاکید بر عارضه یابی و آسیب شناسی اقدامات مسوولان ، نقد و نظارت عمومی بر رفتار و عملکرد مدیران و کارگزاران نظام را حق مسلم مردم دانست وافزود: اعتراض مردم از طریق مجاری قانونی  همراه با هوشیاری وبصیرت  طرح مشکلات درون خانوادگی است.

نیازآذری خدمتگذاری مستمر و بی منت به مردم را وظیفه پایان ناپذیر مسوولان دانست و تفکر جهادی را مسیر بی توقف انقلاب اسلامی  اعلام کرد. وی افزود در دهه فجر انقلاب اسلامی و درسی ونهمین بهار انقلاب اسلامی با امام و شهدا و رهبرمعظم انقلاب اسلامی پیمان می بندیم که در مسیر آرمان های بلند  انقلاب اسلامی مصمم و ثابت قدم خواهیم بود.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با ذکر این مطلب که در طول سالهای انقلاب اسلامی در برخی عرصه ها توفیق های خوبی داشتیم و در برخی زمینه ها به اهداف مد نظر انقلاب نرسیدیم بیان داشت: باید با وحدت و همگرایی و هوشیاری به سمت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی امیدوارانه حرکت کنیم و مشکلات پیش رو را برداریم.