اولین جلسه کمیسیون بانوان شهرستان چالوس برگزار شد

چالوس-خبرنگار حرف: فرماندار چالوس در اولین جلسه کمیسیون بانوان شهرستان  چالوس با بیان اینکه در کمیسیون های دوازده گانه از افراد با تجربه و متخصص در مشاغل و رشته های مختلف استفاده می شود گفت: ده کمیسیون با انتخاب هیات رئیسه فعالیت خود را رسما آغاز کردند که امیدواریم با شتاب بخشی به رسیدن به […]

4

چالوس-خبرنگار حرف: فرماندار چالوس در اولین جلسه کمیسیون بانوان شهرستان  چالوس با بیان اینکه در کمیسیون های دوازده گانه از افراد با تجربه و متخصص در مشاغل و رشته های مختلف استفاده می شود گفت: ده کمیسیون با انتخاب هیات رئیسه فعالیت خود را رسما آغاز کردند که امیدواریم با شتاب بخشی به رسیدن به اهداف مدنظر، رشد شتابنده ای به عمران، آبادی و افزایش امکانات داده شود.محمدناصر زندی با بیان اینکه در سطح شهرستان افراد فراوانی داریم که میتوانند به عضویت کمیسیون ها درآیند افزود: افراد صاحب نظر در امور مختلف، با کمک فکری و طرح و برنامه نقش مهمی در پیشبرد اهداف کلی کمیته توسعه شهرستان در قالب کمیسیون های مختلف خواهند داشت.

وی ظرفیت ها و‌ پتانسیل های حوزه بانوان را قابل تقدیر و‌ شایسته حمایت دانست و تصریح کرد: در کمیسیون بانوان، می توان به مشکلات این قشر رسیدگی‌ و به درخواستها و نیازهای آنان جامه عمل پوشاند.زندی با تاکید بر ضرورت توجه به اشتغال و توانمندسازی بانوان تصریح کرد: اعضای کمیسیون بعنوان اتاق فکر فرمانداری در کنار ما خواهند بود.

فرماندار چالوس با بیان اینکه به دغدغه، حرف، نظر و پیشنهادات شما توجه می شود گفت: البته موانع، مشکلات و محدودیت های اقتصادی نیز وجود دارد، اما اگر برنامه ای متناسب با امکانات و ظرفیت های شهرستانی ارائه شود میتواند اجرایی شود.زندی با اشاره به اینکه این کمیسیون می تواند با ظرفیت بالایی که دارد منجر به کارهای بزرگی در شهرستان شود اظهارداشت: انتخاب اعضای کمیسیون ها به هیچ‌وجه سیاسی و سلیقه ای نیست. با هماهنگی روسای کمیسیونها از افراد شایسته و فعال در حوزه ها و بخش های مختلف دعوت بعمل خواهد آمد.

فرماندار چالوس ادامه داد: اشتغال از دغدغه های جدی ماست. با توجه به اینکه امسال هم خرید کالای ایرانی در دستور کار قرار دارد،  از حوزه تولید و اشتغال حمایت جدی خواهد شد.وی تصریح کرد: انتقال تجربه و بهره گیری از نظرات و‌ پیشنهادات، ظرفیت کمیسیون هاست.زندی با بیان اینکه در حوزه تولید و اشتغال در روستاها، بانوان می توانند نقش تعیین کننده داشته باشند که نیازمند حمایت هستند. باید تلاش نموده و از خلاقیت ها استفاده درست کرد.در پایان این جلسه با حضور فرماندار، معاون و رادمهر نماینده فرماندار در امور کمیسیون ها،  فرزانه غلام‌زاده ، زیبا صیادی‌نژاد و لاله انگورج تقوی بعنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر این  کمیسیون انتخاب شدند.