اهمیت شناخت وظیفه در عصر غیبت

 نماینده ولی فقیه در مازندران شناخت وظیفه را در عصر غیبت مهم برشمرد و گفت: در این زمان باید به وظیفه خود را بشناسیم و متناسب با موقعیت و توانایی گام برداریم . آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامیداشت سال نو و نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدواریم […]

 نماینده ولی فقیه در مازندران شناخت وظیفه را در عصر غیبت مهم برشمرد و گفت: در این زمان باید به وظیفه خود را بشناسیم و متناسب با موقعیت و توانایی گام برداریم .

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامیداشت سال نو و نوروز و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امیدواریم امسال سال ظهور منجی عالم بشریت باشد.وی با تاکید بر برپایی باشکوه جشن‌های نیمه شعبان و آذین بندی معابر و خیابان‌ها اظهار داشت: ترویج مهدویت و فرهنگ مهدویت امری بسیاری مهم است. نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مناسبت روز جوان بر اعتماد کردن به جوانان تاکید کرد و گفت: حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری به جوانان اعتماد کردند و تشکیل دولت جوان انقلابی از انتظارات است.

آیت الله لائینی بر لزوم رفع مشکلات اشتغال و زندگی جوانان تاکید کرد و گفت: جوان تربیت شده موازین اسلامی بزرگترین سرمایه جامعه است.امام جمعه ساری همچنین سالروز ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت و گفت: در این روز ملت ایران تصمیم گرفت تا نظام سیاسی، جمهوری اسلامی باشد.

وی به فرازی از بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد و گفت: تبدیل صنعت مونتاژ به فناوری بومی، درخشش در رشته‌های مهم و حساس پزشکی و دهها نمونه دیگر محصول پیشرفت و احساس جمعی است که انقلاب اسلامی برای ایران به ارمغان آورد.وی افزود: ایران پیش از انقلاب در تولید علم و فناوری صفر بود و هنری نداشت و قابل قیاس با ایران امروز نیست.امام جمعه ساری با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد تدابیر ارزشمندی داشته است و در زمینه برجام نیز نکات اساسی را مطرح کرده‌اند.

وی با تاکید براینکه تحریم‌ها باید برداشته شود و راستی آزمایی شود تا ایران به تعهدات برگردد از مسئولان خواست تا یک صدا باشند و همه باید یک حرف را بزنیم.