اعطای نشان درجه یک هنری به خنیاگر مازندرانی

حرف آنلاین:نشان درجه یک هنری استاد و هنرمند موسیقی مازندرانی، «محمد رضا اسحاقی»توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار«روح‌الله سلگی» اعطا شد. آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر مازندران با حضور «روح الله سلگی»، معاون سیاسی،امنیتی‌ و اجتماعی،عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،«سمیه قاسمی طوسی»،مدیر کل امور بانوان و خانواده، با استقبال پر شور […]

حرف آنلاین:نشان درجه یک هنری استاد و هنرمند موسیقی مازندرانی، «محمد رضا اسحاقی»توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار«روح‌الله سلگی» اعطا شد.


آیین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر مازندران با حضور «روح الله سلگی»، معاون سیاسی،امنیتی‌ و اجتماعی،عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،«سمیه قاسمی طوسی»،مدیر کل امور بانوان و خانواده، با استقبال پر شور هنردوستان در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان برگزار شد.
قابل ذکر است، معاون،سیاسی امنیتی و اجتماعی استان در مورد فرهنگ و هنر اصیل مازندرانی سخنرانی کرد و گفت، ما باید قدردان زحمات هنرمندان خود باشیم، در حال حاضر میبینیم که به فرهنگ و هنر بومی مازندرانی دقت و توجه لازم نشده‌است دچار آسیب، تغییر و تحول شد، ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ اصیل خود را احیا و بازسازی کنیم.
روح الله سلگی در ادامه گفت، همه‌ی کسانی که در موسیقی فعال هستند، پیشتازان حفظ فرهنگ اصیل مازندرانی خواهند بود.وی خاطر نشان کرد، با توجه به آمار بدست آمده، ما با حجم عظیمی از گردشگران و مسافران نوروزی در استان مازندران مواجه خواهیم بود، ما از این موقعیت و حضور انبوه گردشگران میتوانیم در جهت بهبود فرهنگ و هنر خود تلاش کنیم.
او اظهار کرد، همه‌ی فرمانداران و شهرداری هارا موظف و مکلف کردیم تا نوروزگاه‌هایی را در ابتدای هر شهر قرار دهند و در این نوروزگاه‌ها فرهنگ اصیل مازندرانی تبلیغ شود تا یک شادابی و نشاطی برای آنها شکل بگیرد.
در پایان جشنواره از پیشکسوتان عرصه موسیقی«محمدرضا اسحاقی،عسگر آقاجانیان، محمد ابراهیم عالمی، حسین علمباز، رجب رمضانی، محمد علی طاهری، شعبان نیکخو، علی دیوسالار» تجلیل شد، و همین طور نشان درجه یک هنری استادعزیز و هنرمند موسیقی مازندرانی، «محمد رضا اسحاقی»توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار«روح‌الله سلگی» اعطا شد.