انتقاد رئیس شورای شهرستان آمل از آب منطقه ای مازندران

با توجه به تذکرات و درخواست های مکرر شورای اسلامی شهر و شهردار امام زاده عبدالله(ع)از امور آب منطقه ای مبنی بر صدور مجوز لایه روبی رودخانه آلشرود و عدم توجه اداره امور آب به این مشکل، پل ورودی آلشرود و جاده سنگ درکا در آستانه تخریب قرار گرفته و تردد کاملا غیرممکن شده است. […]

photo_2018-10-06_14-38-06

با توجه به تذکرات و درخواست های مکرر شورای اسلامی شهر و شهردار امام زاده عبدالله(ع)از امور آب منطقه ای مبنی بر صدور مجوز لایه روبی رودخانه آلشرود و عدم توجه اداره امور آب به این مشکل، پل ورودی آلشرود و جاده سنگ درکا در آستانه تخریب قرار گرفته و تردد کاملا غیرممکن شده است.

به گزارش حرف آنلاین، تقی ابراهیمی رئیس شورای شهرستان آمل ضمن بازدید از طغیان رودخانه آلشرودخاطر نشان کرد: متاسفانه بارها در مورد لایروبی  رودخانه از طرف شورای شهر و شهرداری امام زاده عبدالله(ع) با امور آب منطقه ای مکاتبات زیادی صورت گرفت اما به شهرداری و شورای شهر مجوز لایروبی داده نشد.

وی افزود: امروز باتوجه به اینکه شاهد بارندگی 24 ساعته هستیم طغیان رودخانه آلشرود صورت گرفته و عدم توجه اداره امور آب منطقه ای به حل این مشکل باعث این شد که پل ارتباطی منطقه سنک درکا، عالی کیاسلطان، دامداران، معادن و گنجینه سبز در آستانه تخریب قرار بگیرد و تردد برای مردم این مناطق کاملا غیر ممکن شده است.

ابراهیمی بیان کرد: آب منطقه ای باید پاسخگوی مشکلات ایجاد شده باشد.

photo_2018-10-06_14-53-31