امکانات رفاهی برای گردشگران «سورت» فراهم می‌شود

حرف آنلاین: عضو شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری که به همین مناسبت تشکیل شد،حساسیت لازم به مسئولان و دستاندرکاران ابلاغ شد، افزود: آموزش و پرورش امکانات لازم برای حضور مسافران را آماده کرده و در منطقه پایین دست نیز تعدادی مدارس بالادست و پایین دست برای اسکان مسافران […]

حرف آنلاین:

عضو شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری که به همین مناسبت تشکیل شد،حساسیت لازم به مسئولان و دستاندرکاران ابلاغ شد، افزود: آموزش و پرورش امکانات لازم برای حضور مسافران را آماده کرده و در منطقه پایین دست نیز تعدادی مدارس بالادست و پایین دست برای اسکان مسافران آماده شده است.

امینی با اعلام اینکه آب‌بندان‌الندان نیز شرایط گردشگری برای حضور مسافران دارد و هماهنگی برای اقامه نماز در برنامه کاری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: از دهیاران و شوراها نیز درخواست شد که فضای عمومی منطقه چهاردانگه را برای حضور مسافران فراهم کنند.

وی از ارائه خدمات اولیه در چشمه آب‌معدنی سورت خبر داد و گفت: دهیار سه روستا در منطقه چهاردانگه مسئولیت ایجاد این خدمات هستند و نیروهای امداد و نجات نیز در منطقه حضور دارند.

بخشدار چهاردانگه ساری خواستار افزایش میزان سهمیه آرد برای منطقه چهاردانگه شد و اذعان داشت: با توجه به حضور مسافران نیاز است میزان سهمیه آرد خبازی‌های این منطقه اضافه شود./فارس