امانتداری و قانون مداری مهمترین شاخصه نماینده دولت است

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، امانتداری و قانون مداری را یکی از مهم ترین شاخصه های نماینده دولت عنوان کرد و گفت:  هر کاری که بر مبنای سلیقه شخصی انجام شود قابل دفاع نیست. احمدحسین زادگان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میاندورود با بیان اینکه موانع و مشکلات و به نسبت آن حجم […]

hoseinzadegan90

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، امانتداری و قانون مداری را یکی از مهم ترین شاخصه های نماینده دولت عنوان کرد و گفت:  هر کاری که بر مبنای سلیقه شخصی انجام شود قابل دفاع نیست.

احمدحسین زادگان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار میاندورود با بیان اینکه موانع و مشکلات و به نسبت آن حجم مطالبات مردم بسیار است، گفت: مدیریت در این شرایط بسیار سخت است و بسیار مایه تاسف است که عده ای علیرغم اطلاع از وضعیت کشور حجم مطالبات مردم را افزایش می دهند به گمان اینکه دولت را زمین گیر کنند در حالی که این مسئله به نظام نیز ضربه می زند.

حسین زادگان ابراز داشت: فرصت خوبی برای مدیران جایگزین فراهم شده است که بتوانند صرف نظر از اختلافات و رویکردهای سیاسی،کشور را از شرایط فعلی خارج کنیم.

وی با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری به دولت در این شرایط، اظهار داشت: مردم رکن اصلی نظام و دولت هستند اما اعتقاد دارم که مردم باید در قالب سازمان ها و تشکیلات خاصی وارد جرگه حامیان دولت و نظام شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تقویت سمن ها و سازمان های مردم نهاد را از سوی فرمانداران ضروری دانست و گفت: هر دولتی به مردم اعتماد کرد، مشکلات به آسانی حل شد ولی یک بخش از تمایز کشورهای توسعه یافته با کشورهای جهان سوم در همین موضوع است.

وی نماینده دولت را نماینده نظام دانست و گفت:  منابع انسانی و منابع اعتباری دولت در مناطق، مختلف است و نماینده دولت بابد برنامه زمانبندی بر مبنای استفاده از همه شرایط و ظرفیت ها را عملیاتی کند.

حسین زادگان به مشی اعتدالی دولت اشاره کرد و گفت: به دولت در سایه کاری نداریم که تلاش می کند با افزایش مطالبات مردم بین مسئولان و نظام بی اعتمادی ایجاد کنند اما منظور ما بهره گیری از همه ظرفیت ها در راستای حمایت از سیاست های دولت است.

وی امانتداری و قانون مداری را یکی از مهم ترین شاخصه های نماینده دولت عنوان کرد و گفت:  هر کاری که بر مبنای سلیقه شخصی انجام شود قابل دفاع نیست.

حسین زادگان ابراز داشت: استفاده از ظرفیت بزرگان و ذی نفوذان و همچنین ایجاد نشاط و امید از وظایف اصلی فرمانداران است.وی پرهیز از نزاع و اختلاف را  یکی دیگر از راهکارهای توسعه دانست و گفت: در ایام انتخابات رقابت ها، اختلاف نظرها و انتقادها وجود دارد اما پس از رای مردم باید همه تمکین کنند نه اینکه عده ای دولت در سایه تشکیل دهند یا سراغ وکیل و وزیر سابق بروند.

حسین زادگان با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری نیازمند قانون و رعایت اخلاق هستیم، افزود: مردم با مشکلات عدیده اقتصادی روبرو هستند و وظیفه ما رسیدگی به مشکلات است.

وی به نشاط و تحرک اجتماعی اشاره کرد و گفت: منظور ما از نشاط اجتماعی صرفاً برگزاری کنسرت نیست بلکه اجرای جشنواره های ورزشی و فرهنگی نیز به نوعی تحرک و نشاط اجتماعی محسوب می شود.