اقدام ضروری تکمیل پروژه های پل ورودی و خروجی کمربندی بابل

معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق اعضای کمیسیون عمران مجلس ، معاون عمرانی استان مازندران ، مدیرکل راه و شهرسازی، نمایندگان مردم بابل و ساری در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بابل و سایر مسئولین استانی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان بابل بازدید کردند . به گزارش روابط عمومی  اداره کل […]

معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق اعضای کمیسیون عمران مجلس ، معاون عمرانی استان مازندران ، مدیرکل راه و شهرسازی، نمایندگان مردم بابل و ساری در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بابل و سایر مسئولین استانی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان بابل بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی  اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ، علیرضا محفوظی معاون حقوقی و هماهنگی امور مجلس وزارت راه و شهرسازی که به همراه جمعی از مسئولان از کمربندی جنوبی بابل بازدید کرد ، گفت که امیدوار است با تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز نسبت به تکمیل پل ورودی و خروجی کمربندی ، تامین روشنایی و احداث تقاطع کیلومتر 4/5 این محور اقدام مساعد صورت گیرد .

عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز درحاشیه این بازدید افزود :  کمربندی جنوبی بابل که تقریبا” از 14 سال پیش آغاز شده بود بدلیل مشکلات اعتباری با کندی عملیات اجرایی روبرو بود تا اینکه سال گذشته با تامین اعتبار مناسب و تلاش همکاران شرکت ساخت و اداره کل راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت و بخش اعظمی از ترافیک ورودی شهر بابل با راه اندازی این کمربندی مرتفع گردید .

بهادری یادآور شد : این کمربندی از مسیر جاده بابل به آمل ، شهید صالحی و گنج افروز گذشته و در جاده بابل به قائمشهر و در روستای هتکه پشت بطول 16/5 کیلومتر به پایان میرسد .

گفتنی است : کمربندی جنوبی بابل ، کمربندی احمدچاله پی ، محور آمل به بابل قدیم ، محور خشرودپی ، محور گلوگاه به فیروزجاء بابل ، محور بابل به شیرگاه و بابل به کیاکلا از جمله پروژه هایی بودند که مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران مجلس قرار گرفت و دستورات لازم برای تسریع در عملیات اجرایی آنها صادر گردید .