افزایش ۶ برابری بودجه شهرداری چالوس نسبت به سال ۱۴۰۱

شهردار چالوس گفت: لایحه بودجه هشت هزار میلیارد ریالی شهرداری چالوس با افزایش ۶ برابری نسبت به سال گذشته به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ مسعود یعقوبی شهردار چالوس با اشاره به تقدیم بودجه هشت هزار میلیارد ریالی به شورای شهر چالوس، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری چالوس در سال ۱۴۰۲ نسبت به توسعه شهری مبتنی بر سرمایه اجتماعی، هوشمند سازی شهری، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، رفع معضل ترافیکی، توزیع خدمات با نگاه ویژه در مناطق کم برخوردار و غیره تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: شهرداری چالوس از لحاظ بودجه‌ای در تراز شهرهای بزرگ مازندران محسوب می‌شود.

شهردار چالوس گفت: سعی شده بر اساس تجربه سال جاری این بودجه، پیشنهاد و در راستای تحقق آن تلاش شود.

یعقوبی با تاکید بر اینکه توسعه چالوس در سال آتی پر شتاب‌تر خواهد بود، تصریح کرد: گام‌های مهم و اثرگذاری در راستای رشد و توسعه شهر چالوس برداشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری چالوس به عنوان کارگاه بزرگ عمرانی بیش از یکصد پروژه عمرانی فعال در سال جاری داشته است، یادآور شد: چرخ توسعه شهر چالوس، پرشتاب و به سرعت در حال چرخیدن است و هر روز شاهد اقدامات و کارهای جدید، نو و جهشی در چالوس خواهیم بود.

شهردار چالوس خاطرنشان کرد: لایحه هشت هزار میلیارد ریالی بودجه ۱۴۰۲شهرداری چالوس تقدیم شورای اسلامی شهر شده است؛ این در حالی است که بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ شهرداری چالوس به میزان ۲۳۰ میلیارد تومان بوده که به عنوان اولین شهرداری در استان مازندران بودجه سال محقق شد و ادامه و متمم ۱۳۰ میلیارد تومانی تقدیم شورای اسلامی شهر شد که باز هم به عنوان اولین شهرداری به تحقق رسیده است و احتمالا وارد متمم دوم بودجه نیز خواهیم شد.