افتتاح 10 پروژه در شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن روز صنعت برق، با حضور دکتر قاسم احمدی نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت  تعداد 10  پروژه این شرکت افتتاح شد. کیوان فرح زاد در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز صنعت برق و روز معلم، گفت: […]

3

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اعلام کرد: همزمان با فرارسیدن روز صنعت برق، با حضور دکتر قاسم احمدی نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت  تعداد 10  پروژه این شرکت افتتاح شد.

کیوان فرح زاد در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز صنعت برق و روز معلم، گفت: موفقیت های حاصله در سال 1396 مرهون همت والا و تلاش چشمگیر  همکاران ما در این شرکت بوده است. همچنین ایشان در ادامه افزود: در صورت تحقق پروژه های برنامه ریزی شده مربوط به زیر ساخت های برق غرب مازندران توسط شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گذر از پیک تابستان 1397 با کمترین خاموشی ها امکان پذیر خواهد بود.

فرح زاد پروژه های قابل افتتاح در روز صنعت برق را بدین شرح معرفی کرد: تهیه و راه اندازی دیزل ژنراتور با قدرت 200 کیلوولت آمپر در محل ستاد شرکت، ارتقاء ناوگان خودرویی اتفاقات شبکه و تجهیز خودروها به نظام 5s و ردیاب خودرو(AVL) ، به مدار آمدن بوستر و ریکلوزر مناطق جنت رودبار شهرستان رامسر، بلده، نور،  دو هزار و سه هزار تنکابن، تجهیز و بکارگیری 4 دستگاه بالابر در شهرستانهای تنکابن، چالوس، نوشهر و نور، افزایش فیدر و احداث  4کیلومتر شبکه 20 کیلوولت در منطقه ایزدشهر نور ، افزایش فیدر و احداث  22.5  کیلومتر شبکه 20 کیلوولت در شهرستان محمودآباد، افزایش یک فیدر خروجی با احداث 4.5 کیلومتر خط 20 کیلوولت در منطقه دانیال عباس آباد ، احداث 5 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت نعمت آباد در تنکابن، نصب و بهره برداری ریپیتر در در منطقه پیمبور کلاردشت و گرسماسر رامسر با رویکرد برقراری ارتباط بیسیمی مناسب خودروهای عملیاتی در مناطق کوهستانی صعب العبور می باشد.

وی اعتبار کل این پروژه ها را بالغ بر 46139 میلیون ریال عنوان کرده و  اعلام کرد: خدمات رسانی مطلوب به مشترکان برق از مهمترین اهداف این پروژه ها می باشد  و ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه های مشابه قادر به کاهش میزان خاموشی ها و افزایش قابلیت اطمینان شبکه باشیم.

در پایان این مراسم ناوگان جدید خودروهای اتفاقات شبکه امورهای توزیع برق غرب مازندران که به تازگی مجهز به نظام  5s شده اند، به انجام مانور در سطح شهر پرداختند.