افتتاح ۴۹۳ مسکن مددجویی در مازندرانی

۴۹۳ مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ساخته و امروز تحویل شد. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، آیین افتتاح ۴۹۳ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد خمینی (ره) مازندران امروز برگزار شد. سردار حُزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور در این مراسم گفت: […]

۴۹۳ مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران ساخته و امروز تحویل شد.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، آیین افتتاح ۴۹۳ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد خمینی (ره) مازندران امروز برگزار شد.

سردار حُزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور در این مراسم گفت: مردم داری، مردم یاری و محرومیت زدایی در کنار دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 
او افزود: سپاه همواره در کمک‌های مومنانه، تهیه و توزیع جهیزیه، کمک به ساخت مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مشارکت دارد.

سردار حُزنی گفت: رسیدگی به آب آشامیدنی روستایی ، راه‌های روستایی و اشتغالزایی از دیگر برنامه‌های سپاه برای محرومیت زدایی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز با اشاره به اینکه ساخت مسکن مددجویی از سال ۹۷ در استان آغاز شد، گفت: ۴۹۳ خانوار کم برخوردار زیر پوشش کمیته امداد استان امروز خانه دار شدند.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: برای ساخت این واحد‌ها، کمیته امداد، خانواده امداد، ستاد اجرایی فرمان امام و خیران سپاه پاسداران ۱۳ میلیارد تومان مشارکت کردند.

آقاجانی مدیرعامل انجمن خیران مازندران نیز در این مراسم گفت: برای ساخت هر واحد ۵۰ متری محرومان که ۲۵۰ میلیون تومان هزینه می‌شود که از این میزان ۱۰۰ میلیون تومان را کمیته امداد و بنیاد مسکن و آورده مالک و مابقی را انجمن خیران پرداخت می‌کند.

هم اکنون هزار و ۳۰۰ مسکن محرومان در استان مازندران در حال ساخت است و کلنگ احداث ۳۰۰ واحد دیگر مددجویی نیز به زمین زده شد و تا پایان سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

۲ هزار و ۵۰۰ خانوار محروم و نیازمند به مسکن در مازندران شناسایی شد.