افتتاح مجتمع آبرسانی میان دره بخش بابلکنار شهرستان بابل

بابل-خبرنگار حرف: همزمان با هفتمین روز دهه مبارکه فجر پروژه آب رسانی روستایی با اعتباری بالغ بر۳۳میلیارد ریال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید . مدیر عامل آبفااستان در آیین پروژه آبرسانی فاز۱و ۲ بخش میان دره بابلکنار شهرستان بابل در روستای ریگ چشمه ضمن گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی وتسلیت […]

photo_2019-02-11_10-37-51

بابل-خبرنگار حرف: همزمان با هفتمین روز دهه مبارکه فجر پروژه آب رسانی روستایی با اعتباری بالغ بر۳۳میلیارد ریال با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید .

مدیر عامل آبفااستان در آیین پروژه آبرسانی فاز۱و ۲ بخش میان دره بابلکنار شهرستان بابل در روستای ریگ چشمه ضمن گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی وتسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت در حال حاضر شاخص آب شرب مازندران به ۷۵/۹۶درصد رسیده است که نسبت به میانگین  شاخص کشوری ۱/۸۷درصد بیشتر بوده است و این شاخص نسبت به سال ۵۷ که ۱۴درصد بوده است رشد ۵برابری داشته است .

وی افزود: احداث مخزن نیز با رشد ۱۰برابری از ۲۵هزارمتر مکعب در سال به ۲۲۱هزارو۶۶۷مترمکعب افزایش یافته است و ظرفیت تامین آب نیز در حدود ۴۰۰لیتر در ثانیه به ۴۵۲۸لیتر در ثانیه افزایش یافته است و این در حالیست که تعداد مشترکین از صفر به ۴۲۵۹۵۶مشترک افزایش یافته است.

عبدالهی ادامه داد: با بهره برداری از  ۳مجتمع آبرسانی روستایی ریگ چشمه و فاز ۱و۲شیخ محله ومیاندره شهرستان بابل  مردم ۱۷روستای  بخش بندپی شرقی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارشدند .

مدیرعامل آبفا مازندران افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از 15 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال، 40 کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع، حفر و تجهیز 2 حلقه چاه عمیق، ساخت 6 باب مخزن ذخیره به حجم 700 متر مکعب و احداث 5 واحد ایستگاه پمپاژ اجرا شده است.