افتتاح سیزدهمین کلینیک طوبی در قائمشهر

حرف آنلاین: سیزدهمین کلینیک طوبی روز دوشنبه با حضور سرپرست علوم پزشکی مازندران، مسئولین شهرستانی در شهرستان قائمشهر به بهره‌برداری رسید. رئیس بیمارستان رازی قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه عملیات اجرایی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برومند( طوبی قائمشهر) در سال ۹۵ آغاز و هم اکنون بهره برداری شد، گفت:این کلینیک در فضایی […]

حرف آنلاین: سیزدهمین کلینیک طوبی روز دوشنبه با حضور سرپرست علوم پزشکی مازندران، مسئولین شهرستانی در شهرستان قائمشهر به بهره‌برداری رسید.

رئیس بیمارستان رازی قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه عملیات اجرایی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برومند( طوبی قائمشهر) در سال ۹۵ آغاز و هم اکنون بهره برداری شد، گفت:این کلینیک در فضایی به مساحت یکهزار و ۸۳۰ متر مربع و درسه طبقه با زیربنا ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است.

دکتر ضیاء الدین اولادی با اعلام اینکه برای ساخت، تجهیز و راه اندازی این کلینیک تاکنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: برای ساخت این کلینیک ۱۲ میلیارد تومان از منابع وزارت بهداشت منابع داخلی تامین شده است و همچنین برای تجهیزات پزشکی تاکنون ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: این کلینیک دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی اطفال، دندانپزشکی، جراحی، کلیه، سونوگرافی، رادیولوژی، قلب و دیگر بخش های مورد نیاز است.

سرپرست علوم پزشکی مازندران هم در این مراسم با بیان اینکه در سال ۹۳ در راستای طرح تحول سلامت یکسری کلینیک در استان طراحی شده بود ، گفت : در این راستا سیزدهمین کلینیک استان مازندران امروز در شهرستان قائمشهر به بهره برداری رسیده است.

دکتر فرهاد غلامی با اعلام اینکه کلینیک طوبی در راستای طرح تحول سلامت طراحی شده است، افزود : در سطح شهرستان های استان این کلینیک ها بر اساس زمین اهدایی و فضای فراهم شده ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام خدمات تخصصی و فوق تخصصی در این کلینیک ها ارائه می شود، گفت: کلینیک طوبی  در راستای کمتر هزینه کرد مردم طراحی شده است. همچنین این کلینیک ها عمدتا عصرها فعال به خدمات تخصصی و فوق تخصصی می پردازد.

پرفسور برومند زمین این کلینک را اهدا کرده است./ایرنا