افتتاح خانه محله شهید غفاری ساری

حرف آنلاین: روح الله سلگی در مراسم افتتاح خانه محله شهید غفاری ساری، عدالت را از اهداف کانونی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز وظیفه انقلابی ماست تا در مسیر تحقق این خواست و مطالبه ملی گام برداریم. ‎ خانه محله شهید غفاری ساری با حضور روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار […]

حرف آنلاین: روح الله سلگی در مراسم افتتاح خانه محله شهید غفاری ساری، عدالت را از اهداف کانونی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز وظیفه انقلابی ماست تا در مسیر تحقق این خواست و مطالبه ملی گام برداریم. ‎

خانه محله شهید غفاری ساری با حضور روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، نوبخت، فرماندار مرکز استان، رجبی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بریمانی، مدیرکل بهزیستی، فخاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی استان در ساری افتتاح شد.

روح الله سلگی در این مراسم، عدالت را از اهداف کانونی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز وظیفه انقلابی ماست تا در مسیر تحقق این خواست و مطالبه ملی گام برداریم.

وی با بیان این که شهدای بسیاری برای پیروزی نهضت عدلتخواهانه حضرت امام خمینی ( ره ) در رژیم گذشته تقدیم شدند، افزود: بزرگ ترین عدالتخواهان زمان، شهدا بودند و در وصایای خویش همواره این مهم را مورد تاکید قرار دادند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به این که مقام معظم رهبری با آسیب شناسی حکیمانه در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند که ما در حوزه عدالت عقب مانده ایم، تاکید کرد: ما وظیفه داریم در راه تحقق آرمان های شهدا و منویات رهبری معظم انقلاب، گام عملیاتی برداریم و در مورد نقاط آسیب با برنامه و تلاش جهادی به پیش برویم.