اعلام برائت علویان طبرستان از اغتشاشگران

علویان طبرستان با حضور سراسر شور و شعور در شهرهای چالوس، نکا، قائم‌شهر و بابل بار دیگر از اغتشاگران اخیر در کشور اعلام برائت کردند. مردم شهرهای چالوس،نکا، قائم‌شهر و بابل با حضور پرشور خویش در خیابان منتهی به مراکز اصلی خویش تجمعات اخیر کشور که منجر به اغتشاش و ایجاد ناامنی شد را به […]

علویان طبرستان با حضور سراسر شور و شعور در شهرهای چالوس، نکا، قائم‌شهر و بابل بار دیگر از اغتشاگران اخیر در کشور اعلام برائت کردند.

مردم شهرهای چالوس،نکا، قائم‌شهر و بابل با حضور پرشور خویش در خیابان منتهی به مراکز اصلی خویش تجمعات اخیر کشور که منجر به اغتشاش و ایجاد ناامنی شد را به شدت محکوم کردند.

علویان مازندران که ولایت مداری و علاقمندی آنها به اسلام شهره عام و خاص است، این بار با حضور در میدانی دیگر اعلام کردند که اجازه اغتشاش در کشور به بهانه‌های مختلف به دشمن را نمی‌دهند.

حضور پرشمار مردم این شهرها نشان داد که  راه مطالبه‌گری از مسیر اغتشاش و فتنه به بن بست حضور منسجم مردم منتهی شده و خونی که بابت ایجاد امنیت در کشور داده شد را نباید به بهانه مشکلات اقتصادی پایمال کرد.

علویان طبرستان با اشاره به حمایت ترامپ،  سران رژیم صهیونیستی و آل‌سعود از اغتشاشگران خواستار شناسایی و برخورد با مسببان این امر در کشور شدند.

به گزارش فارس، دیگر تجمعات مردمی در استان مازندران بنا بر اعلام سازمان‌های مرتبط بر اساس برنامه قرار است فردا بعد از اقامه نماز جمعه برپا شود.