اعزام 99مددجو به سفرهای زیارتی

99 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چالوس از ابتدای سال جاری به سفرهای زیارتی اعزام شدند.رئیس کمیته امداد چالوس از اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی گزارشی ارائه کرد. به گزارش حرف، محمد قمی، رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه رشد و ارتقاء روحیه معنوی و ایجاد نشاط روحی بین خانوارهای تحت حمایت […]

0
99 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چالوس از ابتدای سال جاری به سفرهای زیارتی اعزام شدند.رئیس کمیته امداد چالوس از اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی گزارشی ارائه کرد.
به گزارش حرف، محمد قمی، رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه رشد و ارتقاء روحیه معنوی و ایجاد نشاط روحی بین خانوارهای تحت حمایت از اهداف برگزاری اردوهای زیارتی است ،گفت: 99 نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون به سفرهای زیارتی اعزام شدند.
وی افزود: افراد اعزام شده به سفرهای زیارتی مشهد مقدس ،قم و کربلا(پیاده رویی اربعین) شامل زنان سرپرست خانوار ، دانش آموزان و دانشجویان و دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج بوده است.
رئیس کمیته امداد چالوس ادامه داد:زائران در طول سفر از کلاس‌های آموزش سبک زندگی و برنامه‌های فرهنگی به منظور تقویت باورهای دینی و اعتقادی بهره مند شدند.
قمی گفت: در شهرستان چالوس هزار و 998 خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.