اختصاص اعتبار 26 میلیارد ریالی برای مناطق روستایی و محروم شرق مازندران

  نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از تخصیص کامل اعتبارات کمک به توسعه روستایی و مناطق محروم شرق مازندران به مبلغ 26 میلیارد ریال خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، علی محمد شاعری با بیان اینکه با پیگیری های متعدد و برگزاری چندین جلسه تخصصی و کارشناسی، تعداد 13 پروژه در حوزه […]

201608105790078998

 

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از تخصیص کامل اعتبارات کمک به توسعه روستایی و مناطق محروم شرق مازندران به مبلغ 26 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، علی محمد شاعری با بیان اینکه با پیگیری های متعدد و برگزاری چندین جلسه تخصصی و کارشناسی، تعداد 13 پروژه در حوزه های مختلف راه سازی، آبرسانی، ساخت سالن های ورزشی و طرح هادی روستایی برای مناطق روستایی و محروم شرق مازندران به معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری معرفی شد، گفت: هر 13 پروژه که مربوط به روستاهای شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه است مورد موافقت این معاونت قرار گرفت.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: برای این تعداد پروژه مبلغ 26 میلیارد ریال پیشنهاد شد که به صورت صد درصد مورد موافقت و تخصیص قرار گرفته است.

وی ادامه داد: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نسبت به معرفی کامل پروژه های پیشنهادی در قالب اعتبارات پیش بینی شده در ردیف 41 قانون بودجه سال 96 به معاون فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور اقدام کرده است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: برای پروژه های راه سازی مبلغ 16 میلیارد ریال، پروژه های ورزشی مبلغ 7 میلیارد ریال، پروژه های آبرسانی 2 میلیارد ریال و برای پروژه طرح هادی مبلغ یک میلیارد ریال برای اجرا در روستاهای شرق استان تخصیص داده شد.

شاعری به این نکته اشاره کرد که اولویت خدمت رسانی برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در شرق مازندران است تا طعم خوش خدمت و رفاه را تجربه کنند.

وی ادامه داد: پروژه های گازرسانی و آبرسانی با اعتبارات چندین میلیارد تومانی در مناطق هزارجریب شرق مازندران درحال اجراست.