اسلام پاسخگوی همه موضوعات بشری است

حرف آنلاین: مدیر مسئول روزنامه حرف اظهار داشت: اسلام پاسخگوی همه موضوعات بشری بوده و ثمره حضور بسیج، دگرگونی زندگی بشر است. شکرالله رضا زاده شرمه  مازندران در نشست روشنگری در سالن همایش شهید کدخدایی دانشگاه مازندران، افزود: بسیاری از نارسایی‌ها و مشکلاتی که جامعه امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کند ناشی از […]

حرف آنلاین: مدیر مسئول روزنامه حرف اظهار داشت: اسلام پاسخگوی همه موضوعات بشری بوده و ثمره حضور بسیج، دگرگونی زندگی بشر است.

شکرالله رضا زاده شرمه  مازندران در نشست روشنگری در سالن همایش شهید کدخدایی دانشگاه مازندران، افزود: بسیاری از نارسایی‌ها و مشکلاتی که جامعه امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کند ناشی از عمل نکردن به تفکر بسیجی است. مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران، خاطرنشان کرد: اگر تفکر بسیجی در همه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ورود پیدا کند در آن زمان دستاوردهای بسیج و تفکر بسیجی در جامعه متجلی می‌شود.rezazade2

رضازاده‌شرمه، با بیان اینکه اگر تفکر بسیجی به صورت جدی در تمام عرصه های کشور اجرایی شود، قطعاً بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود، گفت: پیروی از منویات مقام معظم رهبری باید به صورت عملیاتی و بی قید و شرط در تمام حوزه‌های کشور عملیاتی و اجرایی شود. وی با اشاره به اینکه تمام مشکلات شیعیان دور ماندن از محور ولایت و امامت بوده است، افزود: دور ماندن از محور امامت، ولایت و رهبری سبب سستی و از هم پاشیده شدن اتحاد، همدلی، هم زبانی میان امت مسلمان جهان می‌شود.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران، تأکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان در دوران غیبت آقا امام زمان (عج) برای هدایت بشر لازم الاجرا بوده و کسی حق اظهار نظر و اما و اگر در مورد بیانات نافظ و گهربار امامت و رهبری را ندارد. رضازاده، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با شناخت کامل از افکار و اهداف شوم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران  بر اخذ تضمین از آنان برای پای‌بندی به تعهداتشان تأکید می‌فرماید، گفت: دشمن همواره نشان داده غیر قابل اعتماد است. وی با تأکید بر اینکه سخنرانی یک رئیس جمهور به ویژه رئیس جمهور آمریکایی به معنای تضمین در پای‌بندی به تعهدات‌شان نیست، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها با تفسیر به رأی و اولویت قرار دادن منافع شخصی خود بر منافع اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه ظهور و بروز بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را برای دشمنان در جوامع اسلامی هموار می‌کنند.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران، با اشاره به اینکه هدف دشمن از تشکیل گروه‌های جاهل و جنایتکار داعش و تکفیری براندازی حکومت بشار اسد و دستیابی به تمامیت ارضی کشورهایی نظیریمن، لبنان، سوریه و بحرین نیست، گفت: مهمترین هدف دشمن نفوذ به حرایم ارضی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران و براندازی حکومت اسلامی در منطقه است.

وی با بیان اینکه اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خون هزاران شهید و رزمنده آزاده و ایثارگر دفاع مقدس و با رهبری حکیمانه امام راحل (ره) پایه گذاری شده است، افزود: این نظام مقدس تنها با پای‌بندی به اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس امام شهدا، شهدا و رزمندگان گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی ایران پایدار می‌ماند.

رضازاده‌شرمه تأکید کرد: پای‌بندی به اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس امام شهدا، شهدا و رزمندگان گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی ایران فقط و فقط در تعمق، تأمل و عمل به سخنان گهربار امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و با تأکید بر صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشر اهداف و آرمان‌های والای امام شهدا، شهدا و رزمندگان اسلام و انقلاب، گفت: برخی ها با استفاده ابزاری و سودجویانه از شهرت افراد سرشناس به ویژه ارکان اصلی و ارزشی نظام بر دستیابی به منافع شخصی و منفعت طلبانه خود تأکید دارند که باید با هوشیاری هرچه تمام تر در جهت خنثی نمودن اهداف شوم دشمنان در میهن اسلامی ایران تلاش کرد.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود با بیان اینکه عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در اشک ریختن، اطعام دهی و برپایی مجالس سوگواری خلاصه نمی‌شود،‌افزود: هفته بسیج فرصتی برای عروج به درون و تعمق و تأمل بر افکار، حرکات، پندار و کردار انسان‌ها است. رضا زاده با اشاره به اینکه اهل بیت را میتوانیم به مراسم های شادی و در جشن و سرور خود دعوت کنیم، گفت: ما آمدیم تا زندگی را معنا کنیم و بسیج در عمل به دستورات الهی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری معنا می‌یابد. در پایان این مراسم با حضور فرماندار بابلسر، فرمانده سپاه بابلسر و جانشین فرماندهی سپاه بابلسر از بسیجیان رزمایش امداد و نجات آبان 1394 حوزه مقاومت فاطمه‌الزهرا (سپاه) بابلسر با اهدای لوح یادبود قدردانی شد.