استقبال ساکنان یک قبیله با گریه و زاری از غریبه‌ها

حرف آنلاین: هریک از قبایل مختلف آداب و رسوم عجیب و غریب و مختص خود را دارند؛ برخی آدمخوارند و برخی هنوز به شیوه انسان‌های نخستین زندگی می‌کنند اما بومیان سرخپوست قبیله «کادو» در آمریکا رسم جالبی در استقبال از بیگانگان دارند. قبایل بومی معمولا خیلی از حضور غریبه‌ها استقبال نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند کسی […]

حرف آنلاین:

هریک از قبایل مختلف آداب و رسوم عجیب و غریب و مختص خود را دارند؛ برخی آدمخوارند و برخی هنوز به شیوه انسان‌های نخستین زندگی می‌کنند اما بومیان سرخپوست قبیله «کادو» در آمریکا رسم جالبی در استقبال از بیگانگان دارند.

قبایل بومی معمولا خیلی از حضور غریبه‌ها استقبال نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند کسی خلوت آنها را بهم نزند. اما ساکنان یک قبیله سرخپوستی در آمریکا که تا پیش از ورود اروپاییان در مناطق جنوب و غرب آمریکا نظیر «تگزاس» زندگی می‌کردند، از غریبه‌ها به شیوه عجیبی استقبال می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از ریپلی، بومیان قبیله کادو با مشاهده یک فرد غریبه و برای استقبال از او، گریه و زاری می‌کنند. البته گریه و زاری آن‌ها بمنزله ضعف یا ترس نیست بلکه از نظر ساکنان این قبیله این کار نوعی خوش‌آمدگویی محسوب می‌شود.