استقبال جمنا  از استاندار جدید مازندران

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در مازندران گفت: انتصاب استاندار جدید در مازندران استقبال می‌کنیم چرا که حق هر دولتی است که در این زمینه انتخاب داشته باشد. شکرالله رضازاده اظهار کرد: ما قبلاً هم اعلام کردیم که علاقه‌مند به ابقای فلاح در مازندران هستیم اما  در حال حاضر که دولت در این موضوع، مصلحتش را […]

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در مازندران گفت: انتصاب استاندار جدید در مازندران استقبال می‌کنیم چرا که حق هر دولتی است که در این زمینه انتخاب داشته باشد.

شکرالله رضازاده اظهار کرد: ما قبلاً هم اعلام کردیم که علاقه‌مند به ابقای فلاح در مازندران هستیم اما  در حال حاضر که دولت در این موضوع، مصلحتش را در تغییر دید با تأکید بر این نکته که همه باید برای پیشبرد اهداف عالیه نظام به کمک دولت بشتابیم از استاندار جدید استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: اگرچه مازندران نیروهایی را در خود داشته و دارد که ظرفیت فراتر از استانداری را هم دارند ولی بهر تقدیر به تصمیم دولت احترام می‌گذاریم و از اسلامی همانند فلاح حمایت می‌کنیم که بخشی از حمایت‌مان نقد منصفانه عملکرد و بیان شفاف دغدغه‌های مبنایی و اجرایی به است.

سخنگوی جمنا در مازندران بیان کرد: از انتصاب استاندار جدید در مازندران استقبال می‌کنیم چرا که حق هر دولتی است که در این زمینه انتخاب داشته باشد اما باید قدر دیگرانی که بودند را دانست و از آنان تقدیر کرد.

به گزارش فارس، رضازاده در بحث انتخاب استاندار بومی و غیربومی، تصریح کرد: مهم آن است هر فردی بیاید چه بومی و غیربومی باید ظرفیت‌های استان را به‌خوبی بشناسد این ظرفیت‌ها در یک نقطه خلاصه نمی‌شود بلکه از گلوگاه تا رامسر بوده و این سم است اگر تنها به یک نقطه توجه شود.

وی یادآور شد: درست است اولویت را به استاندار بومی می‌دهیم ولی جمنا معتقد است ظرفیت‌های بسیاری در مازندران وجود دارد دولت نظرش این است باید به دولت احترام گذاشت.

سخنگوی جمنا در مازندران با تأکید بر اینکه استاندار جدید به ظرفیت‌های مازندران توجه کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه می‌تواند با نخبگان و خبرگان مشورت کند؛ البته منظور ما مشورت با خبرگان سیاسی نبوده بلکه خبرگان صادق است.

رضازاده اظهار کرد: از مواردی گله‌مند هستیم با مطرح شدن اسلامی به‌عنوان استاندار جدید برخی از جبهه‌های سیاسی که عمدتاً در جریان اصلاح‌طلب هستند مواضع تندی گرفته اند که جای پرسش دارد.

سخنگوی جمنا در مازندران با بیان اینکه استاندار جدید باید از خبرگانی مشورت بگیرد که صادق باشند، گفت: جمنا معتقد است اگر همه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا باج‌خواهی ها از بین برود، چون در این صورت نتایج مثبت آن را مردم استان خواهند دید.