از شرکت در یادواره شهدای کارگری تا بازدید از پایانه صادراتی روماک

به گزارش حرف آنلاین، دکتر علی حسین رعیتی فرد معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در یادواره شهدای کارگری استان مازندران که با محوریت شهید نوروز علی یزدانخواه و سالروز نهم دی ماه امروز به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، شرکت کرد. این برن۸امه با همراهی حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات […]

به گزارش حرف آنلاین، دکتر علی حسین رعیتی فرد معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در یادواره شهدای کارگری استان مازندران که با محوریت شهید نوروز علی یزدانخواه و سالروز نهم دی ماه امروز به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد،

شرکت کرد.

این برن۸امه با همراهی حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان و مهندس باقری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار ، امام جمعه و اعضای شوراي تامین شهرستان فریدونکنار از شرکت مجد فریدونکنار، انجام و راهکارهای توسعه شرکت و افزایش نیروی کار نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته شد.

در پایان یادواره از کتاب خاطرات و زندگینامه شهید شاخص کارگری ( کشتی بان ) رونمایی و از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و کارگران و کارفرمایان نمونه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
همچنین رعیتی فرد در منزل خانواده شهید نوروزعلی یزدانخواه شهید شاخص کارگری استان حاضر شد.
گفتنی است؛ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پایانه صادراتی بین‌المللی روماک مستقر در جویبار دیدن و ضمن بررسی توانمندی‌ها، برنامه‌‌ها مشکلات این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.