استاندار مازندران؛

اربعین ۱۴۰۱ ویژه برگزار می‌شود

حرف آنلاین: سید محمود حسینی پور در جمع اعضای هیأت یا فاطمه‌الزهرا (س) در مصلای بزرگ بابل با تقدیر از تلاش‌های مجموعه هیأت‌های مذهبی استان و دست‌اندرکاران مراسم در ماه مبارک رمضان، افزود: هیأت‌های مذهبی شاکله و نوع مردمی بودن خود را حفظ و خدمات درخوری در روزهای کرونایی ارائه کردند. وی گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به هیأت‌های مذهبی نگاه ویژه‌ای دارند، به این دلیل که نقش هیأت‌ها در پیروزی و دوام عملی انقلاب اسلامی بسیار مهم است. استاندار مازندران با اشاره به اینکه هیأت‌های مذهبی می‌توانند عامل پیشگیری بسیاری از تهاجمات فرهنگی و اجتماعی باشند، عنوان کرد: باید هیأت رزمندگان را فعال کنیم و سبک هیات در کل شهرهای استان ترویج داده شود. وی با بیان اینکه هیآت مذهبی سدی در برابر تهاجم‌ فرهنگی و آسیب های اجتماعی است، افزود: از جمله راه های مقابله با آسیب های اجتماعی و جنگ نرم دشمنان، تکثیر هیأت‌هایی همانند این هیأت است.کسی که وارد محفل امام حسین (ع) شود، واکسینه می‌شود. وی با تاکید بر اینکه قدیمی بودن و سنتی بودن هیأت‌ها مهم است، خاطرنشان کرد: هیأت‌ هیچ‌گاه دولتی نبوده و همیشه مردمی اداره می‌‌شد و وظیفه دولت هم حمایت از این ظرفیت‌ها بوده است. حسینی‌پور به دوسال فراق در بحث کرونا و نگرانی‌های همه مومنان اشاره کرد و گفت: به لطف الهی برگشت مردم به مساجد رونق ویژه‌ای داشت، جلوه‌های خوب معنوی را امسال در استان دیدیم و تمام مساجد مملو از جمعیت بود که البته توجه به پروتکل‌های بهداشتی جای تقدیر دارد که تاکید هم براین است و این پروتکل‌ها لازم است رعایت شود. وی یادآور شد: استقبال خوب مردم از مساجد، امامزاده‌ها و هیأت‌های مذهبی بسیار مطلوب است و این جمعیت ها و شور و هیجان معنوی برای استان باعث افتخار است و قطعا هر کجا مردم توجه‌شان به مساجد، هیأت‌ها و اماکن مذهبی بیشتر باشد، مشکلات هم به همان نسبت کمتر خواهد بود. استاندار مازندران در پایان با بیان اینکه جسارت رژیم صهیونیستی همین امسال به مسجد الاقصی که اولین قبله‌گاه مسلمانان بوده و بسیاری از مردم مسلمان را به خاک و خون کشید، تاسف‌بار است، اظهار کرد: این رژیم نشان داد خوی درندگی و کودک‌کشی در خون ا‌ش است و مسلمانان تکلیف خودشان را می‌دانند؛ با توجه به اینکه دو سال گذشته به خاطر بیماری کرونا مردم نتوانستند در این مراسم معنوی شرکت کنند تردید ندارم که امسال روز قدس متفاوتی خواهیم داشت و مردم یک‌جانبه به خیابان‌ها خواهند آمد و با زبان روزه حمایت خودشان از مردم فلسطین را اعلام خواهند کرد.  

حرف آنلاین: سید محمود حسینی پور در جمع اعضای هیأت یا فاطمه‌الزهرا (س) در مصلای بزرگ بابل با تقدیر از تلاش‌های مجموعه هیأت‌های مذهبی استان و دست‌اندرکاران مراسم در ماه مبارک رمضان، افزود: هیأت‌های مذهبی شاکله و نوع مردمی بودن خود را حفظ و خدمات درخوری در روزهای کرونایی ارائه کردند.

وی گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به هیأت‌های مذهبی نگاه ویژه‌ای دارند، به این دلیل که نقش هیأت‌ها در پیروزی و دوام عملی انقلاب اسلامی بسیار مهم است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه هیأت‌های مذهبی می‌توانند عامل پیشگیری بسیاری از تهاجمات فرهنگی و اجتماعی باشند، عنوان کرد: باید هیأت رزمندگان را فعال کنیم و سبک هیات در کل شهرهای استان ترویج داده شود.

وی با بیان اینکه هیآت مذهبی سدی در برابر تهاجم‌ فرهنگی و آسیب های اجتماعی است، افزود: از جمله راه های مقابله با آسیب های اجتماعی و جنگ نرم دشمنان، تکثیر هیأت‌هایی همانند این هیأت است.کسی که وارد محفل امام حسین (ع) شود، واکسینه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قدیمی بودن و سنتی بودن هیأت‌ها مهم است، خاطرنشان کرد: هیأت‌ هیچ‌گاه دولتی نبوده و همیشه مردمی اداره می‌‌شد و وظیفه دولت هم حمایت از این ظرفیت‌ها بوده است.

حسینی‌پور به دوسال فراق در بحث کرونا و نگرانی‌های همه مومنان اشاره کرد و گفت: به لطف الهی برگشت مردم به مساجد رونق ویژه‌ای داشت، جلوه‌های خوب معنوی را امسال در استان دیدیم و تمام مساجد مملو از جمعیت بود که البته توجه به پروتکل‌های بهداشتی جای تقدیر دارد که تاکید هم براین است و این پروتکل‌ها لازم است رعایت شود.

وی یادآور شد: استقبال خوب مردم از مساجد، امامزاده‌ها و هیأت‌های مذهبی بسیار مطلوب است و این جمعیت ها و شور و هیجان معنوی برای استان باعث افتخار است و قطعا هر کجا مردم توجه‌شان به مساجد، هیأت‌ها و اماکن مذهبی بیشتر باشد، مشکلات هم به همان نسبت کمتر خواهد بود.

استاندار مازندران در پایان با بیان اینکه جسارت رژیم صهیونیستی همین امسال به مسجد الاقصی که اولین قبله‌گاه مسلمانان بوده و بسیاری از مردم مسلمان را به خاک و خون کشید، تاسف‌بار است، اظهار کرد: این رژیم نشان داد خوی درندگی و کودک‌کشی در خون ا‌ش است و مسلمانان تکلیف خودشان را می‌دانند؛ با توجه به اینکه دو سال گذشته به خاطر بیماری کرونا مردم نتوانستند در این مراسم معنوی شرکت کنند تردید ندارم که امسال روز قدس متفاوتی خواهیم داشت و مردم یک‌جانبه به خیابان‌ها خواهند آمد و با زبان روزه حمایت خودشان از مردم فلسطین را اعلام خواهند کرد.