ارائه 50 متر مربع خدمات رایگان در حوزه روستایی برای افراد نیازمند

مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا یکی از اقشار چندگانه بسیج است که اعضای آن از نیروهای متخصص هفتگانه نظام مهندسی شامل مهندسین برق، مکانیک، نقشه برداری ، ترافیک و ساخت و ساز هستند، اظهار کرد: تاکنون دو هزار نفر از مهندسین جامعه […]

636746885366800559
مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا یکی از اقشار چندگانه بسیج است که اعضای آن از نیروهای متخصص هفتگانه نظام مهندسی شامل مهندسین برق، مکانیک، نقشه برداری ، ترافیک و ساخت و ساز هستند، اظهار کرد: تاکنون دو هزار نفر از مهندسین جامعه هدف، در سراسر استان به عضویت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری در آمده اند.
به گزارش حرف،مهدی ذبیحی ارائه خدمت به مردم و زیر ساخت های کشور را از اهداف این اسزمان برشمرد و تاکید کرد: هر سال 40هزار متر مربع خدمات رایگان مهندسی در حوزه شهری به بسیجیان نیازمند ارائه می شود که ارزش ریالی آن بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان است.
مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا مازندران گفت: در حوزه های روستایی برای هر فرد نیازمند 50 متر مربع خدمات رایگان مهندسی ارائه می شود و در این راستا سال گذشته 700 نفر با ارزش ریالی یک میلیارد تومان از خدمات روستایی بهره مند شدند.
ذبیحی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: در حال حاضر با همکاری سازمان بسیج سازندگی مهندسین بسیجی در ساخت خانه های محروم در اردوهای جهادی حضور دارند و در بحث خدمات تخصصی مشاوره می دهند.
وی با بیان اینکه مهندسین بسیجی مازندران هر کجا که نیاز به کمک باشد ورود پیدا می کنند، اظهار کرد: در زمان وقوع زلزله کرمانشاه مهندسان بسیجی مازندران در این منطقه حضور پیدا کردند و به ارائه خدمات مهندسی ساخت منازل تخریب شده پرداختند.
مسوول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا مازندران بیان کرد: این سازمان همانند بسیج سازندگی و سایر نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی، سازمان اوقاف و امور خیریه تفاهم نامه منعقد می کند تا در ساخت و سازهای اوقافی و اماکن متبرکه فعالیت کند.
ذبیحی ادامه داد: تاکنون برای 40 مکان متبرکه در زمینه ساخت و ساز و بازسازی همکاری و خدمات ارائه دادیم.این سازمان مدیریت ساخت ۳ ورزشگاه بزرگ نوشهر ،بابل و جویبار را برعهده دارد .