اختصاص ۱۰٫۵ میلیارد تومان برای تعریض محور نور – چمستان – آمل

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت گفت: با پیگیری 10 میلیارد و 500 هزار تومان برای تکمیل تعریض محور نور، چمستان، آمل در لاین جنوبی از آلشرود تا آمل اختصاص یافت. به گزارش حرف، جلسه شورای اداری شهرستان نور با حضور مسئولان و نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در سالن […]

0
نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت گفت: با پیگیری 10 میلیارد و 500 هزار تومان برای تکمیل تعریض محور نور، چمستان، آمل در لاین جنوبی از آلشرود تا آمل اختصاص یافت.
به گزارش حرف، جلسه شورای اداری شهرستان نور با حضور مسئولان و نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت در سالن اجتماعات فرمانداری نور برگزار شد.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر خدمتگزاری برای مردم اظهارکرد: مدیران و مسئولان فرصتی که برای خدمتگزاری در اختیار دارند از آن برای عمران و آبادانی و خدمت به مردم بهره ببرند.
علی اسماعیلی گفت : در شهرستان نور از نظر زیرساختی در حوزه شهری و روستایی کارها در حال انجام است و مجموعه افکار و اندیشه‌ها در شهرستان جهت خدمت رسانی است و این زمانی حاصل می‌شود که هم افزایی وجود داشته باشد و مجموعه شهرستان با وحدت و همدلی فضای شهرستان را به سمت توسعه پیش می‌برند و نباید این فرصت را از دست بدهیم.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی تصریح کرد: ما در بخش اقتصادی کشور دچار مشکل هستیم و در این شرایط اگر نمی‌توانیم مشکل مردم را حل کنیم باید حداقل با اکرام و احترام با مردم و ارباب رجوع برخورد کنیم.
این مسئول با اشاره به پیگیری و اختصاص ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان برای تکمیل تعریض محور نور، چمستان، آمل در لاین جنوبی از آلشرود تا آمل افزود: با وزیر راه برای پیگیری و رفع مشکلات راه‌های استان و نشست با مجمع نمایندگان هماهنگی‌های لازم انجام شد.
همچنین فرماندار شهرستان نور نیز در این جلسه با اشاره به جنگ اقتصادی در کشور اظهارکرد: درعرصه جنگ اقتصادی در یک مقطع شرایط خوبی برای جمهوری اسلامی رقم خورد.علی شادمان گفت: اگر چه در چند ماه اول فشارروانی سختی در جامعه ایجاد شد اما در این جنگ روانی برنامه‌ریزی‌های دشمن برای ایجاد التهاب در ۱۳ آبان با شکست روبرو شد و مردم با شعار مرگ بر آمریکا و تداوم پیمان با امام(ره) و رهبری، ضربه سنگینی به دشمن وارد کردند.وی با اشاره به لایروبی‌های شهرستان تصریح کرد: در نور ۵۰ درصد لایروبی انجام شد، در رویان کارلایروبی رو به پایان است، در ایزدشهر کار در حال پیشروی است و در عباسا ۲۰۰ متر تا اتمام کار باقی مانده است که کل رودخانه‌ها برای اولین بار لایروبی و عقب نشینی نیز صورت گرفت.
فرماندار نور با اشاره به مسدود شدن لوله‌های فاضلاب به دریا تأکید کرد: موضوع سوخت در شهرستان به ویژه در بخش بلده نظارت و تداوم بیابد.فرماندار نور با اشاره به مصوبه شورای اداری گفت: کتابخوانی را جدی بگیرید زیرا کتاب بهترین سرمایه و دوست انسان‌ها است و مدیران و مسئولان حداقل ۱۰ ساعت در ماه را برای مطالعه و کتابخانی اختصاص دهند.
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان نور نیز در این جلسه با گزارش از کتابخانه‌های شهرستان نور اظهارکرد: ۶ کتابخانه (چهار کتابخانه شهری و ۲ کتابخانه روستایی) در شهرستان فعال است که در مجموع کتابخانه‌های شهرستان ۲هزار و ۸۴۰ نفر عضو و ۹۴ هزار جلد کتاب دارد.سید آقا بزرگ حسینی گفت: به ازای هر شهروند چهار جلد کتاب و هشت متر فضای فیزیکی برای مطالعه لازم است اما تنها کتابخانه مرکزی شهر نور به دلیل صدور حکم قلع و قمع بودجه‌ای برای تعمیر و تجهیز آن تعلق نمی‌گیرد و این مشکل از سال ۸۰ تا کنون رفع نشده است.