اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران /30مهرماه

*قطع سوخت پلاژداران بابلسر فرماندار بابلسر از قطع سوخت مایع پلاژداران این شهرستان خبرداده است. وی که به مهر خبر داده است از برگزاری جلسه  در خصوص قطع سوخت مایع پلاژداران  خبرداده و نیز تاکید کرد جلسه ای مجزا با حضور شهرداری، شورا، فرمانداری و اتحادیه پلاژداران برگزار شود. هنوز علت این قطعی سوخت مشخص […]

1953281_141

*قطع سوخت پلاژداران بابلسر

فرماندار بابلسر از قطع سوخت مایع پلاژداران این شهرستان خبرداده است. وی که به مهر خبر داده است از برگزاری جلسه  در خصوص قطع سوخت مایع پلاژداران  خبرداده و نیز تاکید کرد جلسه ای مجزا با حضور شهرداری، شورا، فرمانداری و اتحادیه پلاژداران برگزار شود. هنوز علت این قطعی سوخت مشخص نیست اما ساخت و سازهای بدون مجوز و نیز برخی تخلفات در حوزه پلاژها از دلایل عمده این قطعی به شمار می رود.

 

*پاسخ دانشجویان منتقد به مدیرکل تعزیرات

شامگاه پنجشنبه نشست مطالبه‌گری دانشجویان بسیجی مازندران برگزار شد که گفته می شود در این نشست از مدیرکل تعزیزات حکومتی مازندران دعوت شده بود اما وی در این نشست حاضر نشد اما در بخش‌هایی از این مراسم دانشجویان به نشانه اعتراض به عدم حضور یکی از مسئولان نظارتی استان مازندران که پیش‌تر به این مراسم دعوت شده بود،  یکی از دانشجویان با گذاشتن تعدادی تخم‌مرغ، رب گوجه فرنگی، خیارشور و … از تاریخ مصرف گذشته و دارای قیمت‌های متفاوت بر صندلی خالی مدیرکل غایب، نسبت به عدم نظارت و دقت در وظایف این اداره کل اعتراض کرد.

 

*بی توجهی به تنها موزه شهدای استان

تسنیم درباره بقعه میربزرگ در آمل نوشت: این بقعه در چهار سال اخیر به عنوان تنها موزه شهدای مازندران مورد استفاده قرار گرفته که در راهرو و فضای دو طبقه این بقعه مجموع آثار شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان آمل از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید مازندران نصب شده است.

در این سال‌ها چندین بار جلسات متفاوتی مبنی بر ساخت موزه‌ای جدید برای شهدای دفاع مقدس برگزار شده اما تاکنون اتفاقی بر ساخت این موزه صورت نگرفته است.

 

 

*برکناری 7 مدیر متخلف واحدهای دانشگاه آزاد

دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی و اثبات تخلف در پذیرش و ثبت نام غیرقانونی داوطلبان علوم پزشکی، 7 تن از روسا و معاونان آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را برکنار کرد.سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی 7 تن از روسا و معاونان آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را پس از محرز شدن تخلف آنان در پذیرش غیرقانونی داوطلبان پزشکی عزل کرد.به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی و اثبات تخلف در پذیرش و ثبت نام غیرقانونی داوطلبان علوم پزشکی، 7 تن از روسا و معاونان آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را برکنار کرد.از آنجایی که در فرآیند اعلام نتایج آزمون کنکور 97 رشته های علوم پزشکی ناهماهنگی و به تبع آن ابهاماتی پیش آمد،متأسفانه برخی از روسا و معاونان آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بدون توجه به دستورالعمل های سازمان مرکزی اقدام به ثبت نام داوطلبان گروه پزشکی کردند که دکتر طهرانچی پس از اطمینان کامل از این اقدام غیرقانونی و اثبات آن از سوی مراجع نظارتی دانشگاه، مدیران مذکور را از سمت های خود عزل کرد.