احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو

حرف آنلاین: مدیرکل راهداری مازندران از احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو خبر داد. حسن جهانیان از احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شیوع کرونا بیش از دو سال است ادامه پیدا کرده، مردم به لحاظ روحی به سفر نیاز دارند و هرچند شیوع امیکرون را داریم، اما احتمال […]

حرف آنلاین: مدیرکل راهداری مازندران از احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو خبر داد.

حسن جهانیان از احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شیوع کرونا بیش از دو سال است ادامه پیدا کرده، مردم به لحاظ روحی به سفر نیاز دارند و هرچند شیوع امیکرون را داریم، اما احتمال وقوع سونامی سفر وجود دارد.

او می‌گوید: در خصوص سفر‌های نوروزی ستاد مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌کند، اما به هر حال دستگاه‌های مختلف باید برای هر شرایطی آماده باشند تا در صورت افزایش سفر‌ها بتوانیم خدمات رسانی مطلوبی داشته و مانع از افزایش تصادفات شویم.

به گفته جهانیان به منظور در پیش بودن بهار طبیعت و ایام نوروز و حضور مسافرین و گردشگران نوروزی از سرتاسر کشور به مازندران و همچنین افزایش ضریب ایمنی راه‌ها ۳۵۰ راهدار در جاده‌های این استان مستقر شدند.

او می‌گوید اداره کل راهداری استان تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده‌ها درآغاز سال جدید سفری کم خطر را تجربه نمایند.

به گفته جهانیان نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل با تاکید بر توقف ناوگان تحت پوشش آن‌ها در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز، صرف غذا و همچنین مساجد و نمازخانه‌های بین راهی، هماهنگی با پلیس راهور به منظور اعمال نظارت کافی در خصوص جلوگیری از سوار و پیاده کرئن مسافران در محدوده شهری و خارج از پایانه‌های مسافری، فعالیت موثر مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل در اعمال دقت نظر بیشتر مورد توجه و بازرسی ویژه قرار می‌گیرد./صداوسیما