اجرای 20کیلومتر شبکه فاضلاب در غرب رودخانه بابلرود

بابلسر – خبرنگار حرف: فرماندار بابلسرگفت:اجرای 20کیلومتر شبکه فاضلاب در غرب رودخانه بابلرود با اعتباری بالغ بر 20میلیارد تومان در محدوده زمانی یکسال به بهره برداری می رسد . فرماندار بابلسر در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان  با بیان اینکه بالغ بر 8میلیاردو 700میلیون تومان اعتبار قطعی برای توسعه شبکه فاضلاب در غرب رودخانه بابلرود تا […]

3

بابلسر – خبرنگار حرف: فرماندار بابلسرگفت:اجرای 20کیلومتر شبکه فاضلاب در غرب رودخانه بابلرود با اعتباری بالغ بر 20میلیارد تومان در محدوده زمانی یکسال به بهره برداری می رسد .

فرماندار بابلسر در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان  با بیان اینکه بالغ بر 8میلیاردو 700میلیون تومان اعتبار قطعی برای توسعه شبکه فاضلاب در غرب رودخانه بابلرود تا 31تیر ماه سالجاری از منابع ملی اختصاص داده شده اظهار داشت:کل پیمان قراردادهای منعقده 20کیلومتر شبکه اصلی و فرعی با اعتبار 20میلیارد تومان در محدوده زمانی یکساله از طریق جذب سرمایه گذار یا فاینانس داخلی اجرایی می شود.

فرماندار بابلسرگفت:این پروژه شاخص و گامی بزرگ در جهت پیشگیری و ارتقاء سلامت همشهریان است.

اسد یکی از چالشهای شهرهای ساحلی را بالا بودن آبهای سطحی و دفع و جمع آوری فاضلاب عنوان کرد و گفت:بخشی از بیماریها بدلیل عدم دفع صحیح فاضلاب است که با ایجاد شبکه و اتصال به آن تا حدودی سطح سلامت شهروندان ارتقاء می یابد.وی افزود:کار بزرگ و ارزشمندی در حوزه آب و فاضلاب است باید با برنامه ریزی مناسب مشکلات ترافیکی و اختلالات زیرساختی را با همکاری مردم در مدت اجرای پروژه کاهش داد. به گفته کارشناسان، توسعه فاضلاب غرب بابلسر نیازمند 75کیلومتر شبکه می باشد که در فاز اول آن 20کیلومتر در مدت یکسال از طریق جذب سرمایه گذار یا فاینانس داخلی اجرایی می شود.