اجرای ۲۰هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در ساری

مدیر امور آب و فاضلاب شهری ساری گفت: بیش از۲۰۰۰۰ مترلوله گذاری برای اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی اجرا و نیز بیش از۵۰۰۰ مترشبکه جمع آوری فاضلاب در ساری از ابتدای امسال تا آخر آبان ماه احداث شد. به گزارش حرف به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، بهزاد برارزاده ضمن اعلام خبر بالا […]

4
مدیر امور آب و فاضلاب شهری ساری گفت: بیش از۲۰۰۰۰ مترلوله گذاری برای اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی اجرا و نیز بیش از۵۰۰۰ مترشبکه جمع آوری فاضلاب در ساری از ابتدای امسال تا آخر آبان ماه احداث شد.
به گزارش حرف به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، بهزاد برارزاده ضمن اعلام خبر بالا افزود: در حال حاضر بیش از ۲۳ درصد مشترکین شامل جمعیتی بالغ بر ۱۳۴۳۶۷ نفر از خدمات فاضلاب شهری بهره مند هستند .
وی، با اشاره به نصب ۱۶۸۵ انشعاب جدید فاضلاب در این مدت تصریح کرد: تا کنون ۳۳۶ کیلومتر شبکه فاضلاب در اقطار مختلف در این شهر ایجاد شد.
مدیر امور آبفاشهری ساری، اظهار داشت: در این مدت نسبت به نصب ۹۹۷ فقره انشعاب جدید آب اقدام شد.
برارزاده، از تعویض ۱۵۶۱ کنتور خراب به منظور اندازه گیری دقیق آب فروش رفته و جلوگیری از هدر رفت آب در این مدت خبر داد و گفت: ساماندهی، زیباسازی محوطه ، ارتقای حفاظت فیزیکی چاه ها و تاسیسات آبرسانی و منابع تولید در سطح شهر از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.