اجرای محدودیت‌های تردد برای مالکین خودروهای واکسن نزده در مازندران

حرف آنلاین: رئیس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت های تردد برای مالکین خودروهای واکسن نزده در این استان خبر داد. سرهنگ یدالله جهانتاب در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در محور کندوان از سمت کرج به چالوس در برخی قسمت‌ها مانند سیاه بیشه و پل زنگوله ترافیک پرحجم […]

حرف آنلاین: رئیس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت های تردد برای مالکین خودروهای واکسن نزده در این استان خبر داد.

سرهنگ یدالله جهانتاب در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در محور کندوان از سمت کرج به چالوس در برخی قسمت‌ها مانند سیاه بیشه و پل زنگوله ترافیک پرحجم است.

وی گفت: در محور هراز، سوادکوه و کیاسر ترافیک عادی و روان بوده و وضعیت جوی نیز ابری و سطح جاده ها نیز خشک است.
رئیس پلیس راه استان مازندران ادامه داد: با توجه به تعطیلی فردا سه شنبه ۱۰ اسفند ‌پیش‌بینی می‌شود که حجم ترافیک در مسیر تهران به مازندران افزایش یابد، بنابراین توصیه می‌شود که رانندگان از عجله و شتاب در رانندگی و صحبت کردن با موبایل پرهیز کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

جهانتاب در پاسخ  به جزئیات جریمه خودرویی افراد واکسن نزده اجرای این طرح در مازندران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این طرح هنوز به استان ابلاغ نشده است اما احتمال می‌رود که از ۲۰ اسفند طرح جریمه خودرو و افراد واکسن نزده ابلاغ و اجرایی شود.

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر وجود چالش در جزئیات طرح رصد واکسن رانندگان خودرو از طریق شماره پلاک ها و اینکه ملاک محدودیت سفر، پلاک خودرو است نه سرنشینان و مدیریت این مسئله، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر خودرو چند نفر سرنشین دارد قطعا موضوع واکسیناسیون سایر سرنشینان در طرح دیده می‌شود و این پیشنهاد نیز از مازندران ارایه خواهد شد و به طور یقین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت کشور، ستاد ملی کرونا و راهنمایی رانندگی در این باره تمهیدات لازم را خواهند اندیشید./ایسنا