اجرای طرح یک روستا یک محصول در ۱۵ روستای ساری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: در این طرح بهره برداران یک روستا برای توانمندی در تولید و عرضه یک محصول به بازار آموزش می‌بینند. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، رضا پورفلاح افزود: طرح یک روستا یک محصول با همکاری صندوق کارآفرینی امید در ۱۵ روستا […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: در این طرح بهره برداران یک روستا برای توانمندی در تولید و عرضه یک محصول به بازار آموزش می‌بینند.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، رضا پورفلاح افزود: طرح یک روستا یک محصول با همکاری صندوق کارآفرینی امید در ۱۵ روستا و شهر کیاسر شهرستان ساری اجرا می‌شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: این طرح در این شهر و روستا‌ها در زمینه تولید محصولات گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی و تکمیلی توسط جوانان بیکار در بافت روستا طراحی شد.

پورفلاح اضافه کرد: تسهیلات ارزان قیمت برای راه اندازی این کسب و کار‌ها توسط صندوق کارآفرینی امید با سود چهار درصد و دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه به بهره برداران تا سقف ۵۰۰ میلیارد ریال برای یک روستا و سقف پنج میلیارد ریال برای هر نفر پرداخت می‌شود تا آن را برای تولید به کار ببرند.