آمادگی 90 اکیپ اتفاقات و حوادث آبفار مازندران در نوروز

  مدیر عامل آبفار استان گفت: در ایام تعطیلات نوروز 97 و در راستای ارائه خدمات رسانی بهینه به مشترکین آب روستایی ضمن کشیک کاری همکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در امور ستادی و امورات تابعه، 90 اکیپ رفع اتفاقات و حوادث آماده رفع مشکلات احتمالی و خدمات رسانی مطلوب به مشترکین هستند. […]

3 

مدیر عامل آبفار استان گفت: در ایام تعطیلات نوروز 97 و در راستای ارائه خدمات رسانی بهینه به مشترکین آب روستایی ضمن کشیک کاری همکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در امور ستادی و امورات تابعه، 90 اکیپ رفع اتفاقات و حوادث آماده رفع مشکلات احتمالی و خدمات رسانی مطلوب به مشترکین هستند.

به گزارش حرف آنلاین، مجید عبدالهی اظهار داشت: نیمی از مردم مازندران در روستاها زندگی می کنند و مدتی است استان مازندران با توجه به خوش آب و هوا بودن و نزدیکی به پایتخت کشور به ویژه در مواقع بحرانی همچون بروز حوادث و اتفاقاتی چون زلزله و آلودگی هوا در تمام مواقع سال پذیرای جمعیت بسیاری از مسافران است که به روستاهای استان سفر می کنند لذا با احتساب جمعیت شناور جمعیت ساکن در روستاهای استان  بیشتر می شود ،جمعتی که خواستار امکاناتی همچون آب آشامیدنی و خدمات رسانی مناسب هستند.

وی افزود: با توجه به تعبیه شدن تاسیسات آبرسانی روستایی برای جمعیت بومی یقینا در مواقعی که مسافران وارد می شوند این تاسیسات جوابگوی نیاز آنها نیست و مشترکین با کمبود و گاهی قطعی آب مواجه می شوند لذا از مردم تقاضا داریم در مصرف آب که سرمایه ملی ، میراث گذشتگان و امانت آیندگان است صرفه جویی کنند و اگر فقط 20 درصد در مصرف آب صرفه جویی و میزان مصرف را مدیریت کنند مشکلی نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در ادامه سخنانش با اشاره به عملکرد این شرکت تصریح کرد: شرکت آبفار استان در 4 سال گذشته به اندازه 10 سال و در 2 سال اخیر به اندازه 4 سال کار اجرایی انجام داده و 496 روستا در 4 سال گذشته و 231 روستا در 2 سال اخیر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

عبدالهی ضمن تبریک نوروز 97  گفت: ما در ایام تعطیلات نوروز تعطیلات نداریم و در ستاد و امورات تابعه کشیک کاری همکاران را اعلام کردیم که از 8 صبح الی 19 عصر برای پاسخگویی به مشترکین حضور خواهند داشت و اکیپ رفع اتفاقات هم آماده خدمات رسانی هستند.