آماده باش گشت حفاظت از اراضی کشاورزی محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: با فرارسیدن تعطیلات نورزوی و شدت گرفتن تبلیغات کاذب و سودجویانه ویلاسازی و ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌‌های کشاورزی، شماره تلفن ۱۳۱ آماده دریافت گزارش های مردمی درباره حفاظت اراضی کشاورزی است. محمد هادی زاده گفت: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی برای پیشگیری و برخورد با ساخت […]

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: با فرارسیدن تعطیلات نورزوی و شدت گرفتن تبلیغات کاذب و سودجویانه ویلاسازی و ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌‌های کشاورزی، شماره تلفن ۱۳۱ آماده دریافت گزارش های مردمی درباره حفاظت اراضی کشاورزی است.

محمد هادی زاده گفت: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی برای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، گشت 131 حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان از 28 اسفند امسال تا 13 فروردین ماه 1400 در حال آماده باش کامل هستند و در سایر مواقع نیز به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه های اراضی کشاورزی هستند.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تغییر کاربری‌های غیرمجاز، ساخت و سازهای بدون مجوز، تصرفات غیرقانونی و زمین‌خواری موضوعاتی هستند که تامین امنیت غذایی مردم، سلامت جامعه و منابع پایه کشور را با تهدیدهای جدی مواجه کرده است.

هادی زاده با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت و ساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها و اراضی ملی اقدام می کنند، بیان کرد: بر اساس قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و عرصه های طبیعی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و با متخلفان، علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی طبق قانون برخورد خواهد شد.