آماده‌باش شهرداری ساری در برابر مخاطرات فصل سرما

تجهیز امکانات و آماده‌باش واحدها و اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی و مانور ارتقاء سطح آمادگی در برابر مخاطرات فصل سرما در دستور کار شهرداری قرار گرفت. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از؛ مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، در جلسه‌ای که با حضور شهرداران مناطق، روسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری برگزار شد […]

تجهیز امکانات و آماده‌باش واحدها و اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی و مانور ارتقاء سطح آمادگی در برابر مخاطرات فصل سرما در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از؛ مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، در جلسه‌ای که با حضور شهرداران مناطق، روسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری برگزار شد آمادگی تمامی نیروهای مجموعه شهرداری با به‌کارگیری تجهیزات و امکانات موجود برای مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از بارش‌ها و برودت هوا مورد تأکید قرار گرفت.
 
همچنین به‌منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با بارندگی‌های ناگهانی و نیز پیشگیری از بروز بحران احتمالی در شهر، دستورات لازم برای آماده‌باش واحدها و اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی شهرداری صادر شد.
 
مقرر شد سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق تمهیدات لازم را برای بسیج تمامی امکانات، ماشین‌آلات و نیروهای خدماتی و عملیاتی اتخاذ کنند و مانور افزایش آمادگی نیروهای شهرداری برای مقابله با بحران‌های احتمالی در روزهای آتی برگزار شود.
 
هرس شاخه‌های مزاحم درختان، ترمیم و لکه‌گیری سریع و به‌موقع برخی چاله‌های موجود در معابر، خرید نمک، لایروبی کانال‌ها و جوی آماده‌سازی ناوگان و اکیپ‌های عملیاتی و خدماتی سازمان موتوری، معاونت خدمات شهری و آتش‌نشانی شهرداری از دیگر موضوعات مطرح‌شده برای ورود به فصل سرما بوده است.
 
سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در نشست با شهرداران به در پیش بودن زمستان و بارش باران در این فصل اشاره و تأکید کرد که شهرداران برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آمادگی داشته باشند تا غافلگیر نشوند، شهرداری ساری ضمن توجه به تأکید مدیریت ارشد استان این مهم را موردتوجه قرارداد و خود را برای هرگونه بحران احتمالی آماده کرد.