آغاز پيش فروش بليط‌های نوروزی قطار

حرف آنلاین: معاون شرکت حمل و نقل ریلی – رجا در مازندران از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت نوروزی قطار‌ها از امروز در استان خبر داد. خوش نظر گفت: پیش‌فروش نوروزی بلیت قطار‌های مسافری برای کسانی که از  تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ قصد مسافرت دارند، از امروز یکشنبه ۸ اسفند در سایت شرکت […]

حرف آنلاین: معاون شرکت حمل و نقل ریلی – رجا در مازندران از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت نوروزی قطار‌ها از امروز در استان خبر داد.

خوش نظر گفت: پیش‌فروش نوروزی بلیت قطار‌های مسافری برای کسانی که از  تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ قصد مسافرت دارند، از امروز یکشنبه ۸ اسفند در سایت شرکت مسافری رجا به آدرس https://www.raja.ir آغاز شده است.

فروش بلیت همه مسیر‌ها به غیر از مسیر‌های منتهی به مشهد و بالعکس از ساعت ۷ صبح و مسیر‌های منتهی به مشهد به غیر از تهران_ مشهد و بالعکس از ساعت ۱۲ ظهر اغاز شد و همه  قطار‌های مسیر تهران – مشهد و بالعکس از ساعت ۱۷ بعدظهر آغاز می‌شود.

به گفته خوش نظر در این مرحله فروش بلیت قطار‌های مسافری در مسیر‌های ساری- تهران، ساری- مشهد و گرگان- تهران همزمان با دیگر مسیر‌های کشور انجام می‌شود و مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مسافری رجا اینترنتی اقدام به خرید بلیت قطار  کنند.

فروش حضوری بلیت قطار‌های مسافری نیز از ساعت ۸ صبح فردا دوشنبه ۹ اسفند در دفاتر آژانس‌های مسافرتی آغاز می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان