آغاز پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان برف در چالوس

حرف آنلاین: رماندار چالوس گفت: با پیگیری‌های انجام شده 11 میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی که در بحران برف آسیب دیدند در نظر گرفته شد و پرداخت تسهیلات در این زمینه نیز آغاز شد. محمدناصر زندی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس، اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذار به منظور اشتغال‌زایی بیشتر در منطقه یک […]

حرف آنلاین:

رماندار چالوس گفت: با پیگیری‌های انجام شده 11 میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی که در بحران برف آسیب دیدند در نظر گرفته شد و پرداخت تسهیلات در این زمینه نیز آغاز شد.

خبرگزاری فارس: پرداخت تسهیلات به آسیب‌دیدگان برف در چالوس آغاز شد

محمدناصر زندی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس، اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذار به منظور اشتغال‌زایی بیشتر در منطقه یک وظیفه عمومی است و در این راستا نباید زمینه‌های دلسردی و ترس سرمایه‌گذار را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که سرمایه‌گذار انتظار حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های اداری و اجرایی دارد بنابراین فضا و تصمیم‌‌گیری‌ها در استان به گونه‌ای است که باید در حوزه تسهیلات و واگذاری امکانات به سرمایه‌گذاران با حداقل زمان سیکل اداری کارها و استعلام لازم صورت بگیرد.

زندی به پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی و اشتغال توسط بانک‌ها تاکید کرد و افزود: بانک‌های عامل باید در این زمینه نیز تلاش کنند تا رفع اشکال شود و واگذاری تسهیلات هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی به تسهیلات خسارت برف سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده مسئولان امر 11 میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی که در بحران برف آسیب دیدند در نظر گرفته شد و پرداخت تسهیلات در این زمینه نیز آغاز شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس از جذب اعتبار سه میلیارد و 400 میلیون تومانی در دیگر بخش‌های آسیب‌دیده برف بهمن ماه سال گذشته در شهرستان چالوس خبر داد و بیان کرد: خسارت مسکن برای 321 نفر با اعتبار 341 میلیون تومان کمک بلاعوض اجرا شد.

وی تصریح کرد: برای 101 نفر از خسارت‌دیدگان جهت تهیه ورق ایرانیت به ارزش 125 میلیون تومان و خسارت ساخت مسکن برای یک‌هزار و 91 نفر به ارزش چهار میلیارد و 520 میلیون تومان اختصاص یافت./فارس