رییس پلیس راه مازندران؛

آغاز محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در مازندران

حرف آنلاین: رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید فطر از ساعت ۱۲ امروز خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب گفت: محدودیت‌های ترافیکی به مناسب تعطیلات عید سعید فطر از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در محور‌های مواصلاتی مازندران  اعمال می شود و به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و تردد همه تریلر‌ها در محور هراز نیز ممنوع خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب گفت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۳ اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع  و از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

او می‌گوید: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ از میدان” امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

به گفته سرهنگ جهان تاب تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵-۱۶-۱۷ اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران– شمال به سمت مرزن آباد ممنوع  و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه می شود.

مازندران علاوه بر جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال که غرب این استان را به پایتخت و استان البرز متصل می کند دو محور ارتباطی در مرکز و شرق نیز دارد که همزمان محدودیت هایی  در محور هراز اعمال خواهد شد.

به گفته رئیس پلیس راه مازندران تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه ۱۲، ۱۳، ۱۵ و ۱۶ از محور هراز ممنوع است.

به گفته سرهنگ جهان تاب تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های یکشنبه، دوشنبه وسه شنبه ۱۱-۱۲-۱۳ اردیبهشت ماه از آب اسک به رودهن ممنوع  و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز‌ها از رودهن (محدوده مشاع) به سمت آب اسک یک طرفه است.

او می‌گوید: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه ۱۵-۱۶-۱۷ اردیبهشت ماه از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز‌ها  از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاع) یک طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه  نیز خبر داد و گفت: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه از مسیر جنوب به شمال در محور تهران – سوادکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود./باشگاه خبرنگاران