آغاز طرح بیمه روستائیان و عشایر کم‌برخوردار در مازندران

حرف آنلاین: مدیر بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران از آغاز طرح بیمه روستائیان و عشایر کم برخوردار در استان خبر داد. ابراهیمی مدیر بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران از  آغاز طرح بیمه روستائیان و عشایر کم برخوردار خبر داد و گفت: در این طرح دستگاه‌های مربوطه مانند جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، کمیته […]

حرف آنلاین: مدیر بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران از آغاز طرح بیمه روستائیان و عشایر کم برخوردار در استان خبر داد.

ابراهیمی مدیر بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر مازندران از  آغاز طرح بیمه روستائیان و عشایر کم برخوردار خبر داد و گفت: در این طرح دستگاه‌های مربوطه مانند جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، کمیته امداد و اداره امور عشایر استان افراد مشمول را به سازمان‌های مربوطه معرفی کنند تا بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

در این طرح کشاورزان باید به جهاد کشاورزی، شاغلان صنایع دستی به اداره کل میراث فرهنگی، قالیبافیان به صنعت، معدن و تجارت و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی به دستگاه‌های مربوطه مراجعه کنند.

به گفته ابراهیمی دستگاه‌های اجرایی تاکنون بیش از ۴۳ هزار مازندرانی را در این طرح معرفی کردند.

بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی دولت مکلف شده که خدمات بیمه اجتماعی را به اقشار آسیب پذیر جامعه خصوصا روستاییان، کشاورزان و عشایر ارائه کند./باشگاه خبرنگاران جوان