آغاز به‌کار قرارگاه نوروزی ابوذر در مازندران

حرف آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری مازندران از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر در استان خبر داد. سرهنگ سید محسن جعفری از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر خبر داد و گفت: کارکنان پلیس پیشگیری همزمان با ایام تعطیلات در راستای تأمین نظم و امنیت در حال آماده باش هستند.قرارگاه ابوذر به منظور سازماندهی کارکنان پلیس پیشگیری با هدف […]

حرف آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری مازندران از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر در استان خبر داد.


سرهنگ سید محسن جعفری از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ابوذر خبر داد و گفت: کارکنان پلیس پیشگیری همزمان با ایام تعطیلات در راستای تأمین نظم و امنیت در حال آماده باش هستند.
قرارگاه ابوذر به منظور سازماندهی کارکنان پلیس پیشگیری با هدف تأمین نظم و امنیت، ایجاد فضای امن و ارائه خدمات انتظامی به هم‌وطنان و جلب رضایت مردم و پیشگیری از وقوع جرایم تشکیل شده است.
به گفته سرهنگ جعفری قرارگاه ابوذر دارای ۶ کمیته تخصصی است که در طول نوروز فعال است و نسبت به هدایت ستادی، دریافت و ارسال آمار و عملکرد و اقدامات به صورت دائم، نظارت و بازرسی اقدام خواهد کرد.
۳۰ واحد ایستگاه پلیس به منظور تأمین نظم و امنیت در این ایام در نقاط مختلف مازندران مستقر خواهند شد.
او می‌گوید: روزانه ۱۷۸ واحد گشت خودرویی و ۵۴ گشت موتوری و همچنین بیش از ۱۰۰ گشت پیاده در نقاط جرم خیز استان حضور خواهند داشت.
سرهنگ جعفری در پایان از آمادگی کامل پلیس پیشگیری برای خدمت رسانی به مردم خبر داد و از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا اقدامات مناسب توسط پلیس انجام شود./باشگاه خبرنگاران