آزادراه برای مرزن آباد به جای فرصت تبدیل به تهدید شده است

مرزن آباد-خبرنگار حرف:رئیس شورای اسلامی شهر مرزن آباد گفت: درمان بستر مرزن آباد تابستان امسال با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد اما پس از چندماه هنوز به بهره برداری نرسیده است. کوروش رزمجو افزود: درمانگاه مرزن آباد از کمترین امکانات پزشکی و بهداشتی برخوردار نبوده و مردم کماکان برای تهیه یک قرص و امورات اولیه […]

مرزن آباد-خبرنگار حرف:رئیس شورای اسلامی شهر مرزن آباد گفت: درمان بستر مرزن آباد تابستان امسال با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد اما پس از چندماه هنوز به بهره برداری نرسیده است. کوروش رزمجو افزود: درمانگاه مرزن آباد از کمترین امکانات پزشکی و بهداشتی برخوردار نبوده و مردم کماکان برای تهیه یک قرص و امورات اولیه درمانی به چالوس مراجعه می کنند.وی ادامه داد: آزادراه برای مرزن آباد، به جای فرصت تبدیل به تهدید شده است. کاش بخشی از هزاران میلیاردی که برای آزادراه صرف شد جهت آماده سازی زیرساخت شهرهایی که در مسیر آن قرار دارند هزینه می شد.رزمجو گفت: شمال خانه دوم مردم ایران است.‌ جایی که خانه دوم مردم است باید درب و ورودی آن شان و منزلتی داشته باشد. اما می بینیم با ترافیک های سنگین و پی در پی، شهروندان در منازل خود محبوس می شوند. ترافیک سنگین در مرزن آباد و عواقب ناشی از آن ما را به سمت تنش اجتماعی می برد. باید چهار بانده شدن به سرعت اجرایی شود تا ترافیک را از شهر خارج سازیم.رئیس شورای شهر مرزن آباد تصریح کرد: در رابطه با کمبود آب شرب شهر، علیرغم گذشت چندماه از توافق با شهرک صنعتی جهت ۵ کیلومتر لوله گذاری، کاری از پیش نرفت و مردم همچنان از کمبود آب شرب رنج می برند. از طرف دیگر پنجاه درصد سرچشمه های آب مرزن آباد خشک شده است. چشمه های جوشان بدون استفاده به دریا میریزند. بزرگ‌ترین درد کشاورز و دامدار این است که صدای آب را بشنود اما نتواند از آن استفاده کند.

رئیس شورای شهر مرزن آباد گفت: نمایندگی اداره آموزش و پرورش مرزن آباد هیچ باری از دوش از فرهنگیان و دانش آموزان ما کم نکرد. تعداد زیادی از دانش آموزان موفق در چالوس، مرزن آبادی هستند. آنها بخاطر نبود امکانات به این شهر برای تحصیل می روند، اما با این کار هم سرانه شهر کاهش می یابد، هم خانواده آنها هزینه زیادی را متحمل می شوند.وی افزود: اداره راه جهت روکش آسفالت چند کیلومتر محور کندوان که از داخل شهر می گذرد قول مساعد داده بود که کماکان منتظر تحقق این وعده هستیم. وضعیت فعلی جاده که محل گذر میلیونها مسافر در سال می باشد در شان این شهر نیست.