فعال سازی نقشه GIS و تراکم حوادث در سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب مازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از فعال سازی نقشه GIS و تراکم حوادث در مرکز ارتباط با مشتریان(۱۲۲) با هدف هدایت سریع و آسان اکیپهای فنی به محل اتفاقات، کاهش زمان اعزام و رفع اتفاقات، یافتن موقعیت دقیق حادثه، تحلیل اتفاقات و ریشه یابی علل وقوع آن خبرداد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از فعال سازی نقشه GIS و تراکم حوادث در مرکز ارتباط با مشتریان(۱۲۲) با هدف هدایت سریع و آسان اکیپهای فنی به محل اتفاقات، کاهش زمان اعزام و رفع اتفاقات، یافتن موقعیت دقیق حادثه، تحلیل اتفاقات و ریشه یابی علل وقوع آن خبرداد.

بهزاد برارزاده در بازدید از این مرکز، با اشاره به نصب سامانه GIS برروی چهار خودروی اتفاقات شهری ساری و قائمشهر افزود: به زودی این سامانه بر روی تمامی خودروهای اتفاقات استان نصب می شود.

وی تصریح کرد: امکان ارسال پیامک قطعی آب یک منطقه که دچار قطعی شده ، برای مشتریان میسر شد.

مدیرعامل آبفامازندران از ثبت اتفاقات به تعداد ۱۳۱۷۵ مورد و رفع آنها به تعداد ۷۸۴۹ مورد طی ماه های آبان و آذر ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۳۵۰ مورد از تماسهای ثبت شده، توسط همکاران مرکز ارتباط با مشتریان(۱۲۲) رسیدگی و پیگیری شد.برارزاده خاطرنشان کرد: ۹۱۳ مورد نظرسنجی پیامکی از مشتریان نیز طی دو ماه اخیر انجام شد.