آزادی ۴۰ نفر از زندانیان مازندرانی زیر سایه ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)

حرف آنلاین: رئیس کل دادگستری مارندران در بازدید از زندان تنکابن، از آزادی ۴۰ نفر از زندانیان، اعطای مرخصی به ۱۳۵ نفر از زندانیان واجد شرایط، اهدای ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تنکابنی خبر داد. با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و هیئت ۴۲ نفره قضایی در زندان تنکابن؛ آزادی ۴۰ نفر و اعزام به […]

حرف آنلاین: رئیس کل دادگستری مارندران در بازدید از زندان تنکابن، از آزادی ۴۰ نفر از زندانیان، اعطای مرخصی به ۱۳۵ نفر از زندانیان واجد شرایط، اهدای ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تنکابنی خبر داد.

با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و هیئت ۴۲ نفره قضایی در زندان تنکابن؛
آزادی ۴۰ نفر و اعزام به مرخصی ۱۳۵ نفر زندانی واجد شرایط، حضور هیئت عالی رتبه قضایی استان در زندان تنکابن موجبات آزادی ۴۰ نفر و اعزام به مرخصی ۱۳۵ زندانی و اعطای خدمات رفاهی و کمک معیشتی برای خانواده زندانیان را فراهم آورد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری مازندران و جمعی از مدیران و معاونین قضایی و ۳۳ نفر از روسای دادگستری و قضات حوزه های قضایی مرتبط به همراه علی استادی مدیرکل زندان های استان از زندان تنکابن بازدید کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران و هیئت قضایی ۴۲ نفره ابتدا از اماکن داخلی زندان بازدید و وضعیت عمرانی و خدمات ارائه شده به زندانیان را مطلوب ارزیابی نموده و در این بازدید آشپزخانه صنعتی جدیدالحداث زندان نیز با حضور رئیس کل دادگستری مازندران افتتاح شد.

قضات عالی رتبه استانی و مراجع قضایی مرتبط در روز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س) با حضور در زندان و اعمال تخفیف مجازات و رافت اسلامی زمینه آزادی ۴۰ نفر از زندانیان را فراهم نمودند.

به مناسبت همین ایام خجسته به کمک خیرین و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تنکابن ۲۵۰ بسته کمک معیشتی تهیه و بین خانواده های زندانیان نیازمند توزیع گردید.

رئیس کل دادگستری مازندران و قضات حوزه های قضایی در اقدامی جهادی با اعزام به مرخصی ۱۳۵ نفر زندانی واجد شرایط موافقت نمودند.

اهداء کلید یک باب منزل مسکونی به خانواده زندانی نیازمند، یک دستگاه تبلت به فرزند زندانی، اختصاص یک سری کمک جهیزیه به دختر زندانی و تجلیل از کارکنان زن به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و تکریم مقام مادر و روز زن دیگر اقدامات و رهآورد حضور رئیس کل دادگستری مازندران در زندان تنکابن بود.

حجت الاسلام اکبری و هیئت قضایی همراه با حضور در بندهای زندان به صورت چهره به چهره با تمام زندانیان دیدار و گفتگو کرده و رهنمود های لازم در جهت رفع مشکلات قضایی و آزادی آنان از زندان را ارائه دادند./روابط عمومی