1.2 میلیون تماس مردمی با پلیس 110 در مازندران

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 255 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شد. 1.2 میلیون تماس مردمی با پلیس 110 در مازندران علی عارف‌نژاد در تشریح ماموریت‌های مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با اشاره به نقش مشارکت مردم در تامین امنیت، اظهار کرد: با توجه […]

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 255 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شد.
1.2 میلیون تماس مردمی با پلیس 110 در مازندران

علی عارف‌نژاد در تشریح ماموریت‌های مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با اشاره به نقش مشارکت مردم در تامین امنیت، اظهار کرد: با توجه به فرهنگ‌سازی صورت گرفته شاهد ارتباط خوب مردم با پلیس و افزایش این روند در سطح استان هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 255 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 برقرار شد که 43 در از این تماس‌ها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: 47 درصد از این تماس‌ها برای دریافت مشاوره و راهنمایی از پلیس و 10 درصد دیگر از این تماس‌ها غیرقابل رسیدگی بوده است.

عارف‌نژاد از رضایتمندی 92 درصدی مردم از عملکرد پلیس 110 خبر داد و بیان کرد: میزان رضایت‌مندی مردم طی تماس کنترلی با شهروندان با مؤلفه‌هایی چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.

وی از شهروندان خواست با توجه به تجمیع خطوط 110 در استان، در زمان درخواست امداد از پلیس 110 ضمن حفظ خونسردی، محل دقیق حادثه را به کاربر پاسخگو اعلام تا در اعزام ماموران به محل حادثه تسریع شود./فارس