وحدت رمز موفقیت مجلس یازدهم

گروه سیاسی: در نشست مشترک ائتلاف نیروهای انقلابی با نمایندگان استان، بر حفظ وحدت تاکید شد. گردهمایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و 11 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به جهت بررسی فعالیت های صورت گرفته و ایجاد هماهنگی برای پیگیری مسائل استان در راستای […]



گروه سیاسی: در نشست مشترک ائتلاف نیروهای انقلابی با نمایندگان استان، بر حفظ وحدت تاکید شد.

گردهمایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و 11 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به جهت بررسی فعالیت های صورت گرفته و ایجاد هماهنگی برای پیگیری مسائل استان در راستای تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی برگزار و بر حفظ وحدت میان نمایندگان تاکید شد. در این نشست تعدادی ازاعضای استانی و شهرستانی شورا، نظرات و انتظارات نیروهای انقلابی مازندران را به نمایندگان اعلام کردند و از طرفی کمالی علیپور، علی اصغرباقرزاده، محسن‌زارعی، سید شمس‌الدین حسینی و علی کریمی فیروزجایی نیز از میان نمایندگان در سخنانی اهداف کلان مجلس یازدهم را تشریح کردند. علی بابایی کارنامی، رضاحاجی‌پور، سعید فرزانه، کیوان مرادیان، غلامرضا شریعتی و مهدی سعادتی از دیگر نمایندگان حاضر در این گردهمایی بودند.
حفظ روحیه انقلابی،‌پاک‌نگه داشتن دفتر نماینده، تحول خواهی، ایجاد زمینه برای دولت جوان و حزب اللهی بخشی از نظرات اعضای شورا بود.
نمایندگان نیروی‌های انقلابی استان از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواستند تا وضع قوانین دقیق و محکم و نظارت دقیق بر اجرای آن قانون، شفافیت آرا به جهت نظارت مردم بر فعالیت نمایندگان مجلس، وضع قوانین برای حاکمیت عدالت اجتماعی و رفع فاصله طبقاتی را در دستور خود قرار دهند.
پیگیری برای اجرای قوانین و برنامه‌های بالادستی موجود در حوزه زنان و خانواده انتظار نماینده زنان انقلابی از نمایندگان مردم استان در مجلس یازدهم بود.
نگاه استانی،  دوری از تنگ نظری، ‌وحدت در پروژه های استانی، توجه به زیرساخت‌های سفر و گردشگری در سطح ملی و حفظ وحدت خواسته دیگر نمایندگان نیروی‌های انقلابی استان از نمایندگان مجلس بود.
حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران نیز در افتتاحیه این نشست با بیان اینکه شورای ائتلاف حزب و گروه نیست و ‌یک تشکل انقلابی است که دوستداران انقلاب را دور هم جمع کرده،  گفت: نیروهای انقلابی برای کسب نتیجه انقلابی در انتخابات بدون‌چشم‌داشت تلاش کردند و از هزینه و‌ زمان خود و خانواده برای تشکیل یک مجلس انقلابی صرف کردند و در حال حاضر انتظاری جزء داشتن مجلسی در تراز انقلاب اسلامی ندارند و آمادگی همکاری و مشاوره در حوزه های مختلف استان را دارند.
 
مجلسی در تراز انقلاب اسلامی
محور سخنان نمایندگانی که در این گردهمای صحبت کردند، نیز حفظ وحدت و داشتن مجلسی در تراز انقلاب اسلامی بود.
 علی کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مازندران یکپارچه برای توسعه استان ضروری است، اقتصاد و فرهنگ را در الویت برنامه‌های مجلس یازدهم اعلام کرد. وی انتخاب رئیس مجلس را نشان دهنده وحدت نمایندگان و شکستی برای افرادی که به دنبال ایجاد تفرقه بودند، دانست.
کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه برعهد خود مبنی بر حفظ وحدت پایبند هستیم، از تشکیل مجمع نمایندگان شمال کشور خبر داد. براساس فرمایش و ابراز‌نگرانی رهبر انقلاب مبنی بر فاصله از عدالت، قول می دهیم که دست دولت را از دخالت در پایه پولی کشور کوتاه کنیم و مدیریت پولی کشور را مدیریت کنیم.عدم کنترل نقدینگی از بزرگترین ضعف های دولت است‌ و اگر میخواهیم مجلس خوبی داشته باشیم باید در کنترل نقدینگی حرکت کنیم. نیروهای انقلاب استان به عنوان جمعی نخبه استراتژی را مشخص کنندتا در کنار یکدیگر برای توسعه استان تلاش کنیم، اگر نیروی انقلابی در وسط میدان نباشد،  شاهد تکرار اشتباهات گذشته خواهیم بود‌.
محسن زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید براینکه سهم مازندران را مطالبه خواهیم کرد، گفت که اول باید مواظب خودمان باشیم تا به وظایف خود عمل کنیم، مردم منتظر اجرای وعده ها و تحول هستند. باید از همه ظرفیت ها برای رسیدن به تحول و تغییر استفاده کنیم و مسولین‌ باید متوجه باشند که نمی‌گذاریم مسولین کم‌کار به‌این‌نحوه فعالیت ادامه دهند.
علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه گام اول با تحول در انتخاب به خوبی با وحدت برداشته شد و گام دوم نیز با تشکیل دولت‌جوان و انقلابی اجرایی خواهد شد.
سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تشریح وضعیت اقتصادی کشور،  استفاده از صنایع پایین دستی،‌افزایش پایه پولی، تعریف مگا پروژه در کشور و چابک تر شدن دولت را از ضروریات کشور اعلام کرد.
 
نمایندگان توصیه‌های رهبری را مرتب مرور کنند
 
نماینده ولی فقیه در مازندرن نیز با اشاره به اینکه پیام رهبری به مجلس شورای اسلامی بسیار پربار بود، گفت: نمایندگان توصیه های رهبری را همیشه همراه خود داشته باشند و مرتب مرور کنند. حجت الاسلام لائینی با اشاره به اینکه در قالب تشکل خاصی نیستم، گفت: ولایت و مردم دو قطب فعالیت بنده است، هر تشکل و فردی در این دو قطب بگنجد بنده استقبال می کنم. وی با بیان اینکه انتظار دارم‌ تشکل ها پیگیر منافع ملی باشند و با حضور نمایندگان مسئله های استان را بررسی و پیگیری کنند، تصریح کرد: مردم همانگونه به با حضور آیت الله رئیسی در قوه قضائیه به این نهاد امیدوار شدند، با احترام به مجلس گذشته به مجلس جدید نیز امید بستند، شما نمایندگان باید با تلاش و حفظ وحدت این امید را پرفروغ‌تر کنید. همانگونه که مقام معظم رهبری در پیامی مجلس را براساس فرمایش امام در راس امور دانستند، نمایندگان مجلس نیز طوری رفتار کنند که مجلس در راس امور باشد.
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به نمایندگان با تاکید براینکه با حفظ وحدت مردم را دلگرم تر کنید، افزود: اگر‌۵۰ درصد همت و فکر شما روی محورهای حوزه انتخابیه باشد، ۵۰‌درصد دیگر را در مسائل کلان استانی با یکدیگر همکاری کنید.
وی با اشاره به اینکه امیدوارم شاهد وحدت بسیار خوبی میان‌نمایندگان مجلس استان باشیم، خطاب به نمایندگان توصیه کرد که که هوای نفس را کنترل کنید و با افزایش اخلاص یک مجلس انقلابی را شکل دهید.
حجت الاسلام لائینی با بیان اینکه امیدوارم شورای ائتلاف یکی‌از تشکل هایی باشد که مطالبات را پیگیری کنند تا شاهد توسعه استان باشیم، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در تراز انقلاب اسلامی باشند، انقلابی که امام برای جهان طراحی کرده است نه برای کشور ایران.
وی ادامه داد: اقتصاد ایران را باید به گونه ای ساماندهی کنید و ارزش ها و فرهنگ را به گونه ای پاسداری کنید که در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم تا مدیریت جهانی و رهبری مستضعفین جهان را رقم بزنیم و زمینه ساز حضور امام زمان(عج) باشیم.