کمک ۱۵ میلیارد ریالی نیکوکاران به دانش آموزان نیازمند

 قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: نیکوکاران استان تاکنون یک میلیارد و ۵۷۰ میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند. ناصر اسکندری با بیان اینکه زنگ عاطفه ها ۱۰ مهر ماه در تمامی مدارس استان با حضور دانش آموزان با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری نواخته می شود اظهار داشت: ۴۰۰ هزار پاکت […]

 قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: نیکوکاران استان تاکنون یک میلیارد و ۵۷۰ میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

ناصر اسکندری با بیان اینکه زنگ عاطفه ها ۱۰ مهر ماه در تمامی مدارس استان با حضور دانش آموزان با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری نواخته می شود اظهار داشت: ۴۰۰ هزار پاکت عاطفه ها در هفته اول مهر ماه بین دانش آموزان مدارس سراسر استان توزیع شده است.

 وی با بیان اینکه با نظارت کمیته امداد مازندران کمک های جمع آوری شده بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می شود، افزود: : امیدواریم با کمک مردم نیکوکار استان در ایجاد امید و خودباوری در میان دانش آموزان تحت حمایت اقدامات موثری انجام دهیم.

به گزارش مهر،قائم مقام کمیته امداد مازندران تصریح کرد : ۹هزار دانش آموز در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد در بخش های مختلف  بهره مند هستند.

وی بیان داشت: در مرحله اول جشن عاطفه ها که در هفتم و هشتم شهریور ماه برگزار شده بود نیکوکاران مازندرانی تاکنون یک میلیارد و ۵۷۰میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

اسکندری با تقدیر از از همراهی و مشارکت مردم نوعدوست مازندران با این نهاد، افزود: هم استانی های نیکوکار می توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری آنی #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* کمک های خود را پرداخت کنند.