کاهش عملیات اورژانس مازندران

حرف آنلاین: مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: برای مقابله با خطرات احتمالی سیل، اکیپ های بهداشتی و درمانی در سراسر مازندران مستقر هستند و این فعالیت تا رفع نواقص ادامه دارد. یحیی صالح طبری با بیان اینکه تاکنون به جز یک مورد آب آلوده در یکی از روستاها […]

حرف آنلاین: مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار کرد: برای مقابله با خطرات احتمالی سیل، اکیپ های بهداشتی و درمانی در سراسر مازندران مستقر هستند و این فعالیت تا رفع نواقص ادامه دارد.
یحیی صالح طبری با بیان اینکه تاکنون به جز یک مورد آب آلوده در یکی از روستاها که مهار شد مشکل دیگری در مناطق سیل زده نداشتیم، افزود: مسائل بهداشتی در کنترل است و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.
وی گفت: پس از حادثه سیل، تصور می کردیم آب های سطحی ممکن است آلوده شده باشند اما گروه های بهداشتی در این زمینه به سرعت عمل کردند و مشکلی پیش نیامد.
صالح طبری با بیان اینکه تاکنون چهارهزار و 894 عملیات توسط اورژانس انجام شد که با 5.5 درصد کاهش مواجه بودیم، تصریح کرد: ماموریت تصادفی اورژانس با 18 نفر فوتی، 14.5 درصد کاهش داشت.
وی با اشاره به اینکه فوتی سر صحنه نسبت به سال قبل 42 درصد کاهش داریم، ادامه داد: تعداد معاینات بیماران تصادفی هم 10 درصد کاهش یافته است.
رئیس اورژانس مازندران با بیان اینکه 20 پایگاه سلامت در ورودی شهرها داریم، گفت: چون 60 درصد تصادف ها در 30 کیلومتری شهرها اتفاق می افتد پویش 30/ 60 را برای کاهش تصادف راه اندازی کردیم و امیدواریم با ادامه این روند به کاهش میزان تصادف کمک کنیم.
و انتظار داریم دستگاه ها در این زمینه دقت کافی داشته باشند.