وعده دوباره تراکتور برای باز شدن پنجره

باشگاه تراکتور برای پرداخت مطالبات کوین کنستانت و پاتریک دی وایلد با وکلای آنها به توافق رسید. طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده با وکلای کنستانت و پاتریک دی وایلد در دفتر استانبول انجام شده و توافق نهایی برای پرداخت بدهی‌های آنها صورت گرفته است. بر اساس توافق انجام گرفته، به زودی مبلغ بدهی کنستانت و […]


باشگاه تراکتور برای پرداخت مطالبات کوین کنستانت و پاتریک دی وایلد با وکلای آنها به توافق رسید.

طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده با وکلای کنستانت و پاتریک دی وایلد در دفتر استانبول انجام شده و توافق نهایی برای پرداخت بدهی‌های آنها صورت گرفته است.

بر اساس توافق انجام گرفته، به زودی مبلغ بدهی کنستانت و پاتریک به حساب‌شان واریز خواهد شد. همچنین این مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور نیز پس از دریافت مطالبات‌شان، این موضوع را به فیفا اعلام می‌کنند.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته از سوی باشگاه، مذاکره با سایر شاکیان انجام و پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال تراکتور تا اواسط هفته آتی باز خواهد شد.

پیش از این مدیران تراکتور قول داده بودند که تا پایان این هفته مطالبات استوکس پرداخت می‌شود تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه رای پرونده‌های کنستانت و پاتریک که روی هم بیش از یک میلیون دلار است، قطعی شد.

لینک کوتاه
https://www.isna.ir/news/1400070100321/
برچسب‌ها:
تيم