افتتاحیه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی در دانشگاه آزاد و سما قائم‌شهر

مراسم افتتاحیه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با حضور سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران، یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان قائم‌شهر و سید بهنام مهر دل رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این  شهرستان در دانشگاه آزاد و سما قائم‌شهر برگزار گردید. درویشی در این مراسم گفت: امروز بسترهای اشتغال […]

مراسم افتتاحیه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی با حضور سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مازندران، یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان قائم‌شهر و سید بهنام مهر دل رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این  شهرستان در دانشگاه آزاد و سما قائم‌شهر برگزار گردید.

درویشی در این مراسم گفت: امروز بسترهای اشتغال پایدار از طریق آموزش‌های مهارتی آماده‌شده است.

وی ادامه داد: آموزش‌های مهارتی این توانمندی را برای همه‌ی اقشار جامعه فراهم می‌کند و دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی که قشر فرهیخته‌ی جامعه ازنظر فرهنگی و علمی هستند، نقطه عطفی درحرکت جامعه به سمت نهضت مهارت افزایی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران تأکید کرد: ارائه انواع آموزش‌های مهارتی مبتنی به رصد بازار کار و اشتغال است؛ در این میان عنصر پژوهش در نحوه برنامه‌ریزی، اجرا و ارزشیابی آموزش‌های مهارتی بسیار ارزشمند است که در سایه این مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی اتفاق می‌افتد.

درویشی اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی در پاسخ به مطالبات اجتماعی صورت می‌گیرد و به همه‌ی ما فرض است که با پژوهش‌های میدانی و با استفاده از خرد جمعی و نگاه مسئولانه به نیازهای جامعه پاسخ دهیم.