اجرای فاز اول برق‌رسانی به اراضی شیب‌دار نوشهر

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از اتمام فاز اول پروژه برق‌رسانی ایستگاه‌های پمپاژ و انتقال آب به اراضی 50 هکتاری شیب‌دار روستای کینج این شهرستان خبر داد. حسن پورمقدم در بازدید مدیر برق شهرستان نوشهر از پروژه های این شهرستان در بخش کشاورزی درباره اقدامات صورت گرفته درزمینهٔ کشت در اراضی شیب‌دار روستای کینج، گفت: با […]

مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از اتمام فاز اول پروژه برق‌رسانی ایستگاه‌های پمپاژ و انتقال آب به اراضی 50 هکتاری شیب‌دار روستای کینج این شهرستان خبر داد.

حسن پورمقدم در بازدید مدیر برق شهرستان نوشهر از پروژه های این شهرستان در بخش کشاورزی درباره اقدامات صورت گرفته درزمینهٔ کشت در اراضی شیب‌دار روستای کینج، گفت: با تغییر الگوی کشت در اراضی شیب‌دار 54 هکتاری این روستا و ایجاد صنایع تبدیلی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های تحقیقاتی و علمی کارشناسان، علاوه بر توسعه باغات سیاه ریشه و کشت گیاهان دارویی در بخش کجور، باعث افزایش درآمد کشاورزان و رونق تولید در منطقه خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر بابیان اینکه اجرای پروژه برق‌رسانی ایستگاه‌های پمپاژ انتقال آب به 50 هکتار از اراضی شیب‌دار روستای کینج باهدف توسعه باغات سیاه ریشه صورت پذیرفت، افزود: در ایستگاه اول 160 متر خط فشار متوسط 20 کیلوولت هوایی احداث و ترانس 75 کیلوولت آمپر نصب شد.

حسن پورمقدم تصریح کرد: در ایستگاه دوم نیز احداث خط فشار متوسط 20 کیلوولت زمینی به طول یک کیلومتر درحالی‌که انجام است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.