اتمام ساخت خانه محروم در سوادکوه به نیابت از شهید “محمد ناظری”

حجت الاسلام محمدی کیاپی گفت: یک خانواده محروم تحت پوشش کمیته امداد سوادکوه شمالی به همت گروه جهادی شهید «محمد ناظری» در زمین اهدایی مرحوم«رحیم اکبری» صاحبخانه شدند. حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدی‌کیاپی» طی گفتوگویی از اتمام کار ساخت واحد مسکونی محروم در روستای اندرگلی سوادکوه شمالی همزمان با هفته (بسیج) توسط مسئول گروه جهادی شهید «محمد ناظری» خبر داد […]

حجت الاسلام محمدی کیاپی گفت: یک خانواده محروم تحت پوشش کمیته امداد سوادکوه شمالی به همت گروه جهادی شهید «محمد ناظری» در زمین اهدایی مرحوم«رحیم اکبری» صاحبخانه شدند.

حجت‌الاسلام «حمیدرضا محمدی‌کیاپی» طی گفتوگویی از اتمام کار ساخت واحد مسکونی محروم در روستای اندرگلی سوادکوه شمالی همزمان با هفته (بسیج) توسط مسئول گروه جهادی شهید «محمد ناظری» خبر داد و اظهار کرد: کار ساخت این خانه در سال ۱۳۹۹ آغاز شد، تا مرهمی برای دردهای این خانواده که دختر ۱۰ ساله‌شان مبتلا به یک بیماری نادر است و هزینه درمانش هم کم نیست، باشد.
 
مسئول گروه جهادی شهید «محمد ناظری» با بیان اینکه خانواده‌ در طول این مدت با پرداخت هزینه‌ای از طرف گروه جهادی شهید «محمد ناظری» سکونت داده شدند، افزود: خوشبختانه در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، بعد از مدتها چشم انتظاری این خانواده در خانه جدید سکنی گزیدند.


 
حجت الاسلام محمدی همچنین یادآور شد: بخشی از هزینه‌های ساخت این خانه محروم توسط کمیته امداد امداد خمینی (ره) و مقداری از جانب بنیاد مستضعفان در مجموع به ارزش حدود ۱۱۰ میلیون تومان به‌جز تجهیزات تامین شده است.
 
وی ادامه داد: گروه جهادی شهید «محمد ناظری» با جمع‌آوری مابقی هزینه ساخت این مسکن به میزان ۳۸۰ میلیون تومان از محل کمک خیرین توانست سرانجام با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان مسکن را آماده تحویل کند.
 
حجت الاسلام محمدی در پایان از برگزاری مراسم افتتاح مسکن محروم با حضور مسئولان شهری و روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: زمین این مسکن محروم از طرف مرحوم شادروان حاج «رحیم اکبری» به ارزش تقریبی ششصد میلیون تومان اهدا شده بود.

 گفتنی است، شهید ناظری (فرمانده)  ازفرماندهان ارشدی که در لبنان آموزش نظامی را دیده و بسیاری از فرماندهان ارشد نظامی ایران از جمله شهید قاسم سلیمانی جمعی شاگردانش بوده اند. محمد ناظری فرمانده نیروی ویژه دریایی سپاه در ۲۱ اردیبهشت ۹۵ در هنگام انجام مأموریت در منطقه دریایی نازعات به دلیل عارضه شیمیایی به خیل همرزمان شهیدش پیوست. پروژه احداث این واحد خانه محروم به نیابت از این شهید والامقام به نتیجه رسید.